Αυτοί είναι οι 10 πιο σημαντικοί λόγοι, που οι περισσότερους δικτυωτές δε μιλούν για την επιχείρησή τους – και τι πρέπει να κάνεις γι’ αυτό.
10. Δε νιώθουν την επιθυμία να αναπτύξουν την επιχείρησή τους
Ας αντιμετωπίσουμε την αλήθεια· η ομάδα σου περιλαμβάνει και ανθρώπους που, πολύ απλά, δεν «χτίζουν.» Ίσως θέλουν μόνο να είναι πελάτες… ποιος ξέρει! Αποδέξου το, αναγνώρισέ τους γι’ αυτό που είναι και κράτησε την επαφή μαζί τους… απλά αφιέρωσε τον χρόνο σου με εκείνους που «χτίζουν» την επιχείρησή τους.
9. Το εισόδημά τους δεν θα ξεπεράσει τα όρια που εκείνοι θέτουν για τον εαυτό τους
Για πολλούς, το πρόβλημα μπορεί να είναι οικονομικό ή έλλειψη αυτοκυριαρχίας. Ωστόσο, οι περιορισμοί που θέτουμε οι ίδιοι στον εαυτό μας λόγω παλιότερων υποσυνείδητων προγραμματισμών (οι οποίοι αντανακλώνται στη σημερινή συμπεριφορά μας), μπορούν να μας εμποδίσουν να πιάνουμε συζήτηση με τους ανθρώπους.
Ακόμη και οι κορυφαίοι αθλητές και πρωταθλητές έχουν τον προπονητή τους. Βρες κάποιον που σου αρέσει και που θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις τα δυνατά σου σημεία και να ελευθερωθείς από τους περιορισμούς σου.
8. Φόβος ότι δεν ξέρουν πώς να πλησιάζουν τους ανθρώπους
Η προσέγγιση και η δημιουργία σχέσεων με ανθρώπους σε κάποιο κοινωνικό περίγυρο είναι για πολλούς διανομείς ένα σχετικά απλό ζήτημα. Από την άλλη, όταν έρχεται η στιγμή να μιλήσουν για την επιχείρησή τους ή για τα προϊόντα τους, τα χάνουν! Γιατί; Επειδή νομίζουν ότι, μιλώντας γι’ αυτά, πρέπει να εντυπωσιάσουν το συνομιλητή τους.
Λάθος προσέγγιση! Η συζήτηση δεν έχει να κάνει με εσένα ως διανομέα – έχει να κάνει με τους ίδιους. Μίλησε μαζί τους για τον εαυτό τους! Ανακάλυψε, αν υπάρχει κάποια απόσταση μεταξύ αυτού που έχουν και αυτού που θέλουν… Αν όντως υπάρχει και αν είναι αρκετά σημαντική για τους ίδιους, ώστε να θέλουν την αλλαγή, πρόσφερε τη λύση σου. Αν όχι – μην την προσφέρεις. Απλούστατο!
7. Δε μιλούν για την επιχείρησή τους από φόβο ότι δεν ξέρουν τι να πουν
Πες λίγα και ΡΩΤΗΣΕ πολλά!
6. Δεν ξέρουν τι να ρωτήσουν
Μάθε να κάνεις το σωστό είδος ερωτήσεων και μάθε πότε να τις κάνεις. Αυτό θα σου αποφέρει τις απαντήσεις που χρειάζεσαι, ώστε να αποφασίσεις, αν θέλεις να προτείνεις τη λύση σου. Αν έχεις πάρει την επιχείρησή σου στα σοβαρά, θα μάθεις τι να ρωτάς και πώς να χρησιμοποιείς τις πληροφορίες που παίρνεις. [Στο βιβλίο Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ, έχω μία μεγάλη λίστα από ερωτήσεις που μπορείς να χρησιμοποιείς]
5. Δεν ξέρουν τι θέλουν να ακούσουν
Αυτό που περιμένεις να ακούσεις, είναι το ίδιο εκείνο πράγμα που ρωτάς. Δηλαδή, να καθορίσεις κατά πόσο υπάρχει κάποιο πρόβλημα και κατά πόσο είναι έτοιμοι να κάνουν κάτι για αυτό.
4. Δεν ξέρετε πώς να ακούνε
Το πώς ακούς είναι εξίσου σημαντικό όσο το τι περιμένεις να ακούσεις. Όταν μάθεις τι να ρωτάς, τι περιμένεις να ακούσεις και πώς να απαντήσεις, το θέμα «ακούω» γίνεται πολύ πιο εύκολο.
3. Δε μιλούν για την επιχείρησή τους γιατί δεν ξέρουν πώς να απαντήσουν
Όταν απαντάς σε κάποια ερώτηση, δήλωση ή ανησυχία, είναι σημαντικό να καταλαβαίνεις πάντοτε το νόημα πίσω από αυτό που σου είπαν, πριν απαντήσεις.
Αυτό, που θα ρωτήσουν και θα πουν αρχικά οι άνθρωποι, πολύ σπάνια είναι αυτό που θέλουν να ρωτήσουν και να πουν. Κάποιες φορές δεν γνωρίζουν καν οι ίδιοι, αλλά ρωτούν ή λένε κάτι, απλά για να ξεκινήσουν τη συζήτηση.
Πριν δώσεις, λοιπόν, μια απάντηση, διασαφήνισε με μία ερώτηση. Αυτό θα προσφέρει μία καθαρότερη εικόνα τόσο σε εσένα όσο και σε εκείνους – και θα σε κάνει να φανείς πολύ έξυπνος!
2. Φόβος του τι θα τους πουν οι φίλοι και οι συνεργάτες
Αυτό αφορά στην αυτοκυριαρχία σου, στην επίγνωση της αξίας σου και στην ένταση της επιθυμίας και της δέσμευσής σου να αλλάξεις την τωρινή σου κατάσταση. Αν επιτρέψεις σε κάποιον άλλο να επηρεάσει το πώς σκέπτεσαι και αισθάνεσαι, τότε του παραχωρείς τη συναισθηματική σου δύναμη.
Η ιδέα, ότι «κάποιος σε κάνει να νιώθεις…» κάπως, είναι γελοία! Εσύ επιλέγεις τι θέλεις να νιώσεις. Αν έχεις ήδη την εμπειρία πως κάποιο συγκεκριμένο συναίσθημα σού δημιουργεί προβλήματα, τότε έχεις τον νου σου γι’ αυτό και άλλαξέ το.
Και τέλος… ο πιο σημαντικός λόγος που οι δικτυωτές δε μιλούν για την επιχείρησή τους…
1. Δε μιλούν για την επιχείρησή τους από τον φόβο της απόρριψης
Όπως έχω ήδη πει πολλές φορές, το βασικό δεν είναι να ξεπεράσεις τον φόβο, γιατί αυτός θα είναι πάντα εκεί. Δεν πρόκειται να φύγει ποτέ. Το βασικό είναι να ανακαλύψεις το αίτιο του φόβου και… να το ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΕΙΣ.
———-
Μετάφραση με την άδεια του Micheal Oliver
Από το http://www.michaeloliver.com/top-10-reasons/
———-
Συγγραφέας του βιβλίου “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ”
Δημιουργός του προγράμματος “Ο Δικτυωτής του μέλλοντος”
Προγραμμάτισε μια ΔΩΡΕΑΝ επιχειρηματική ανάλυση μαζί μου