[Βίντεο] 25 δημοσιεύσεις που δημιουργούν αλληλεπίδραση στα Social Media

Στο σημερινό μάθημα, θα δεις 25 ιδέες καθώς και συγκεκριμένα παραδείγματα, που θα σε εμπνεύσουν να δημιουργήσεις δικές σου δημοσιεύσεις στα social media.

Στα 13-14 χρόνια που βρίσκομαι στα Social Media (από εποχή MySpace) – έχω κάνει άπειρες δημοσιεύσεις. Άλλες τις είδα μόνο εγώ, άλλες είχαν τεράστια αλληλεπίδραση.

Δεν ξέρω αν έχεις σκεφτεί/προβληματιστεί ποτέ “δεν ξέρω τι να ποστάρω – δεν ξέρω τι να ανεβάσω – δεν ξέρω πως να μιλήσω για τα προϊόντα μου” ή αν σου έχει συμβεί να ανεβάζεις κάτι για τα προϊόντα ή την εταιρία σου και να κάνουν like μόνο 2-3 άτομα τα οποία είναι συνήθως ήδη συνεργάτες σου.

Για να σε βγάλω από αυτή την πρόκληση, θα μοιραστώ μαζί σου 25 δημοσιεύσεις που δημιουργούν αλληλεπίδραση στα social media.

Διάβασε επίσης:
Πώς λειτουργεί ο Αλγόριθμος του Facebook (2020)

Είτε έχεις δική σου επιχείρηση, είτε έχεις blog, website, eshop, είσαι αυτοαπασχολούμενος, καλλιτέχνης, κατασκευάζεις πράγματα ή έχεις κάτι που θέλεις να προωθήσεις στα social media, τότε χρειάζεται να μάθεις ΤΙ να δημοσιεύεις, ώστε να έχεις ανταπόκριση από το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ κοινό για ΕΣΕΝΑ.

Πάμε να δούμε τις 25 ιδέες για δημοσιεύσεις στα social media!

1. Την ιστορία σου

Μοιράσου την προσωπική σου ιστορία με τα προϊόντα ή την επιχειρηματική σου ευκαιρία, χωρίς να αναφέρεις το όνομα της εταιρίας ή των προϊόντων σου. Δημιούργησε περιέργεια και ουσιαστικά κάνε τους άλλους να σε ρωτήσουν για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες.

2. Η μεγάλη αποκάλυψη

Μοιράσου ένα βίντεο ή μία εικόνα όπου χρησιμοποιείς το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Μοιράσου τον λόγο που είσαι ενθουσιασμένος, χωρίς να αναφέρεις το όνομα της εταιρίας ή των προϊόντων. Επικεντρώσου στα πλεονεκτήματα και στα οφέλη για τα οποία είσαι ενθουσιασμένος. Κάνε τους άλλους να σε ρωτήσουν προσωπικά για περισσότερες πληροφορίες.

3. Μοιράσου τα αποτελέσματά σου

Μοιράσου τα προσωπικά αποτελέσματα που είχες από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, χωρίς να αναφέρεις το όνομα της εταιρίας ή των προϊόντων, ζητώντας από τους ανθρώπους να επικοινωνήσουν μαζί σου για να μάθουν περισσότερα.

4. Lifestyle

Αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου ή η ευκαιρία σου, βελτιώνουν τη ζωή και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων (που συνήθως συμβαίνει αυτό), κάτι που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις δημοσιεύσεις lifestyle… ταξίδια, δραστηριότητες, εμπειρίες – καλά, προφανώς δεν μιλάω για τώρα που βρισκόμαστε σε καραντίνα. Αυτό βάζει τους άλλους στον κόσμο σου και τους κάνει να χτίζουν πιο δυνατές σχέσεις μαζί σου.

5. Δημοσιεύσεις προϊόντων από άλλους

Μοιράσου ένα αποτέλεσμα που είχε κάποιος άλλος από την εταιρία σου με τα προϊόντα ή την ευκαιρία σου. Και πάλι όμως, μην αναφέρεις το όνομα της εταιρίας, αλλά πρότεινε να επικοινωνήσουν μαζί σου αν θέλουν να μάθουν περισσότερα.

6. Δημοσιεύσεις εισοδήματος από άλλους

Μοιράσου τη μαρτυρία – την προσωπική εμπειρία κάποιου άλλου με την εταιρία σου, όσον αφορά την επιχειρηματική ευκαιρία.

Δεν χρειάζεται να αναφέρεις ποσά (εισόδημα) λόγω κανονισμών, αλλά μπορείς να μοιραστείς τα οφέλη που είχε κάποιος λόγω των χρημάτων που κατάφερε να κερδίσει. Για παράδειγμα, παραιτήθηκε από τη δουλειά του, εργάζεται από το σπίτι μαζί με τα παιδιά του, βοήθησε τον/την σύζυγό του να σταματήσει από τη δική του/της εργασία, πήγαν τις διακοπές που πάντα ήθελαν αλλά δεν μπορούσαν κλπ.

Μην αναφέρεις το όνομα της εταιρίας, αλλά πρότεινε να επικοινωνήσουν μαζί σου αν θέλουν να μάθουν περισσότερα.

7. Δημοσιεύσεις Αναγνώρισης της Ομάδας σου

Αναγνώρισε κάποιον που έγραψες στο δίκτυό σου ή κάποιον με τον οποίο συνεργάζεσαι και ο οποίος πέτυχε κάτι σημαντικό. Μοιράσου τι πέτυχαν και δώσε τους συγχαρητήρια. Μην αναφέρεις το όνομα της εταιρίας, αλλά πρότεινε να επικοινωνήσουν μαζί σου αν θέλουν να μάθουν περισσότερα.

8. Δημοσιεύσεις με πλεονεκτήματα/οφέλη

Σκέψου κάποια μεγάλα πλεονεκτήματα/οφέλη που προσφέρουν στους ανθρώπους τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου. Δημιούργησε μία δημοσίευση που μιλάει για αυτά τα προβλήματα και πώς συνεργάζεσαι με μία εταιρία που έχει λύση για αυτά τα προβλήματα. Μπορείς επίσης να μοιραστείς μία σύντομη ιστορία/εμπειρία αν έχεις. Μην αναφέρεις το όνομα της εταιρίας, αλλά πρότεινε να επικοινωνήσουν μαζί σου αν θέλουν να μάθουν περισσότερα.

Οι άνθρωποι που έχουν ένα πρόβλημα που μπορεί να λύσει το προϊόν ή η υπηρεσία σου, θα επικοινωνήσουν μαζί σου και θα σου ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες.

9. Δημοσιεύσεις Επιτευγμάτων

Αν πέτυχες έναν σημαντικό στόχο στην εταιρία σου, είτε με τα προϊόντα, είτε με την επιχείρηση, μίλησε για αυτό σε μία δημοσίευσή σου.

10. Ενθαρρυντικές δημοσιεύσεις

Στους ανθρώπους αρέσει να συνδέονται με ανθρώπους που τους ανεβάζουν και τους ενθαρρύνουν. Δημιούργησε δημοσιεύσεις που ενθαρρύνουν αυτούς που μπορεί να τις διαβάσουν. Ανέβασέ τους, κάνε τους να νιώσουν υπέροχα και απόδειξε την ηγεσία σου.

11. Δημοσιεύσεις Δέσμευσης

Κατά καιρούς, δημοσιεύσω προσωπικές μου δεσμεύσεις στα Social Media, σε σχέση με στόχους που έχω, είτε είναι σε σχέση με κάποια εκπαίδευση που πρόκειται να κάνω, για κάποια εκδήλωση της ομάδας ή της εταιρίας μου, για κάτι σχετικά με την ομάδα μου ή ακόμα και για προσωπικούς στόχους. Στους άλλους αρέσει να συνεργάζονται με ανθρώπους που είναι δεσμευμένοι σε αυτό που κάνουν και οι οποίοι όντως κάνουν αυτό που λένε ότι θα κάνουν.

Αν δουν τη δέσμευσή σου – την αφορίωσή σου, είναι πιο πιθανόν να είναι ανοιχτοί στην ιδέα να δουλέψουν μαζί σου.

12. Δημοσιεύσεις Πριν και Μετά

Αν έχεις προϊόντα που μπορούν να δώσουν ένα καλό πριν και μετά αποτέλεσμα… τότε, μπορείς να κάνεις πολύ καλές δημοσιεύσεις με “πριν και μετά”. Μοιράσου το πριν και το μετά, χωρίς να αναφέρεις το όνομα της εταιρίας ή των προϊόντων σου και ζήτησε από τους ανθρώπους να σερωτήσουν αν θέλουν να μάθουν περισσότερα.

13. Δημοσιεύσεις Ενθουσιασμού

Κάθε μέρα χρειάζεται να έχεις κάτι για το οποίο να είσαι ενθουσιασμένος, έτσι δεν είναι; Ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να είναι, σωστά; Στους ανθρώπους, αρέσει να κάνουν πράγματα που είναι συναρπαστικά και θέλουν να είναι μαζί με ανθρώπους που έχουν ενθουσιασμό. Μοιράσου πράγματα για τα οποία είσαι ενθουσιασμένος και ανάφερε και τον λόγο που είσαι ενθουσιασμένος… αυτό προκαλεί την περιέργεια και κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να μάθουν περισσότερα.

14. Δημοσιεύσεις Εκδηλώσεων

Αν παρευρίσκεσαι σε κάποια εκδήλωση, σε κάποιο συνέδριο της εταιρίας σας, είτε είναι μικρό, είτε είναι μεγάλο, είτε είναι online είτε offline… γράψε γι’ αυτό στα social media. Μοιράσου τον λόγο για τον οποίο είσαι ενθουσιασμένος γι’ αυτή την εκδήλωση, γι’ αυτό το event, τι πρόκειται να μάθεις και πώς θα σε βοηθήσει. Αυτό θα δημιουργήσει έναν θόρυβο γύρω από αυτό που κάνεις και επίσης θα δείξει στους ανθρώπους ότι είσαι αφοσιωμένος στην επιχείρησή σου.

15. Να είσαι Αστείος και Ιδιόρρυθμος

Δεν χρειάζεται να είναι όλα γύρω από την επιχείρηση και τα προϊόντα σου. Δείξε στους ανθρώπους ότι είσαι αληθινό άτομο, ότι είσαι αστείος και ότι είναι ευχάριστο κάποιος να είναι γύρω σου.

Αυτή η ενέργεια είναι μεταδοτική και αυτό είναι κάτι απαραίτητο αν θέλεις να χτίσεις ομάδα και να κάνεις πωλήσεις.

16. Απάντησε σε Ερωτήσεις

Αν κάποιος σου κάνει μία ερώτηση μέσω chat/email/messenger και νομίζεις ότι αυτή η ερώτηση θα ήταν χρήσιμο να απαντηθεί δημόσια, κάνε μία δημοσίευση με την απάντησή σου στη συγκεκριμένη ερώτηση. Αυτό μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο και μπορεί να δείξει στους άλλους ότι είσαι ηγέτης και ότι είσαι επαγγελματίας που μπορεί να βρει λύσεις. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά είναι αυτά που ψάχνουν οι άνθρωποι όταν θέλουν να αγοράσουν κάτι ή να συνεργαστούν με κάποιον.

17. Κάνε live

Το να κάνεις live σε Facebook/Instagram/Youtube μπορεί να φέρει πολύ μεγαλύτερη προβολή σε εσένα και στην επιχείρησή σου, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις και συνεργασίες.

18. Χρήσιμες Ιδέες και Συμβουλές σε σχέση με τα προϊόντα σου

Γράψε κάτι που να είναι χρήσιμο και ενδιαφέρον για όσους μπορεί να ενδιαφέρονται για τα οφέλη που προσφέρουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου.

19. Πίσω από τη σκηνή (στα παρασκήνια )

Αν αυτό που θέλεις να κάνετε είναι να χτίσεις μία “φυλή” στα social media (η “φυλή” σου είναι όσοι αγοράζουν από εσένα ή όσοι σε ακολουθούν ενδεχομένως), είναι σημαντικό να χτίσεις ένα δυνατό δεσμό μαζί τους. Ένας από τους τρόπους για να το κάνεις αυτό, είναι να τους δείξεις λίγα πράγματα από την καθημερινότητά σου… δείξε τους τα παρασκήνια.

20. Πάρε συνέντευξη από έναν πελάτη σου

Μπορείς να κάνεις ένα live βίντεο ή να ανεβάσεις ένα βίντεο όπου παίρνεις συνέντευξη από έναν καλό πελάτη ή πελάτισσά σου. Μίλησε με τον πελάτη ή την πελάτισσά σου και ρώτησέ τους γιατί τους αρέσει το προϊόν σου ή η υπηρεσία σου και πώς τους βοήθησε… δεν χρειάζεται να αναφέρεις το όνομα του προϊόντος ή της εταιρίας. 

Μπορείς όμως να προτρέψεις τους ανθρώπους να σου στείλουν προσωπικό μήνυμα για να μάθουν περισσότερα.

21. Μοιράσου το περιεχόμενο άλλων

Κατά καιρούς κοινοποιώ πράγματα που έχουν ανεβάσει άλλοι, αν είναι σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την ευκαιρία μου… και αν πρόκειται να βοηθήσουν το κοινό μου σε κάτι. 

Αυτό δείχνει ότι δεν με ενδιαφέρει μόνο το δικό μου περιεχόμενο… και δίνει στο κοινό μου ποικιλία και χρήσιμες πληροφορίες… οι οποίες όμως συνεχίζουν να είναι σχετικές με τα οφέλη των προϊόντων, των υπηρεσιών και της ευκαιρίας μου.

22. Ξεχώρισε τον Πελάτη ή τον Συνεργάτη του Μήνα

Αυτού του είδους οι δημοσιεύσεις εξυπηρετούν δύο σκοπούς… 

#1 ο πελάτης ή ο συνεργάτης σου θα νιώσει πολύ ξεχωριστός και μοναδικός… 

και #2 οι υποψήφιοι πελάτες ή συνεργάτες σου θα έχουν την περιέργεια να δουν τι κάνεις.

23. Στατιστικά που τραβούν την προσοχή

Βρες πραγματικά στατιστικά που μπορείς να μοιραστείς, τα οποία ίσως να τραβήξουν την περιέργεια των ανθρώπων που θέλουν να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την ευκαιρία σου.

24. Διαγωνισμοί ή Promotions

Όποτε η εταιρία σου κάνει διαγωνισμούς για promotions, μοιράσου τον ενθουσιασμό σου για τον διαγωνισμό ή το promotion, χωρίς να αναφέρεις το όνομα της εταιρίας ή των προϊόντων σου … απλά μοιράσου τον ενθουσιασμό σου και ζήτησε από τους ανθρώπους να επικοινωνήσουν μαζί σου προσωπικά αν θέλουν να μάθουν περισσότερα για το πώς να πάρουν μέρος στον διαγωνισμό ή το promotion.

25. Αναγνώριση Influencers (ανθρώπων επιρροής)

Αν διάβασες ένα βιβλίο, παρακολούθησες ένα course/πρόγραμμα ή είδες μία εκπαίδευση από κάποιον άνθρωπο επιρροής που σε βοήθησε κάπως… αναγνώρισέ τον δημόσια στα social media.

Κάποιες φορές, θα αναδημοσιεύσουν/κοινοποιήσουν τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ δημοσίευση στο δικό τους κοινό (ειδικά αν έγραψες κάτι καλό)… και αυτό μπορεί να φέρει πολλές επισκέψεις στο ΔΙΚΟ σου προφίλ.

Δες παραδείγματα για κάθε μία από αυτές τις 25 ιδέες για δημοσιεύσεις στα Social Media, στο παραπάνω βίντεο.


Αυτές είναι οι 25 Ιδέες για Δημοσιεύσεις που Δημιουργούν Αλληλεπίδραση στα Social Media. Ποια από αυτές βρήκες πιο χρήσιμη;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Συγγραφέας του βιβλίου “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ
Δημιουργός του προγράμματος “Ο Δικτυωτής του μέλλοντος
Προγραμμάτισε μια ΔΩΡΕΑΝ επιχειρηματική ανάλυση μαζί μου

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.