Τρεις κατηγορίες υποψήφιων πελατών/συνεργατών [Βίντεο]

Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι οι υποψήφιοι πελάτες/συνεργάτες με τους οποίους επικοινωνεί ένας επαγγελματίας θα μπορούσαν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες;

Θα σου πω ποιες είναι αυτές κατηγορίες και πώς να επικοινωνείς αποτελεσματικά με τον καθένα, ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει.

Έτσι, η επικοινωνία σου θα είναι πιο αποτελεσματική. Δε θα σπαταλάς χρόνο σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται, αλλά και δε θα χάνεις τους υποψήφιους που έχουν διάθεση τελικά να αγοράσουν.

1η κατηγορία: Εκείνοι που ενδιαφέρονται

Η πρώτη κατηγορία είναι τα άτομα που είναι θετικά στη συνεργασία μαζί σου. Πρόκειται, για τους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνείς και ξέρουν ότι θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου ή να συνεργαστούν μαζί σου.

Όταν συναντώ ένα τέτοιο άτομο, θέλω να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, για να αγοράσει από εμένα.

Δεν είναι, όμως, πάντα ξεκάθαρη αυτή η θέση τους. Χρειάζεται να κάνεις τις κατάλληλες ερωτήσεις, για να βεβαιωθείς ότι ανήκουν εκεί και ότι αξίζει να αφιερώσεις χρόνο στην επικοινωνία σου μαζί τους.

2η κατηγορία: Εκείνοι που ΔΕΝ ενδιαφέρονται

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τα άτομα που δεν έχουν πρόθεση να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Είναι άνθρωποι που ψάχνουν κάτι άλλο και όχι αυτό που επιχείρησή σου προσφέρει.

Όταν συναντώ ένα άτομο αυτής της κατηγορίας, κάνω το εξής. Επιδιώκω να ολοκληρώσω τη συζήτηση και να προχωρήσω παρακάτω.

Αυτό το κάνω με ευγενικό τρόπο και χωρίς κανέναν αρνητισμό. Θέλω η επικοινωνία μας να είναι πάντα σε θετικό τόνο.

Δε θέλω, όμως, και να αφιερώσω περισσότερο χρόνο. Δεν προσπαθώ να δημιουργήσω ενδιαφέρον, ούτε θέλω να αλλάξω τη γνώμη τους. Είναι αναμενόμενο ότι ένα ποσοστό από τους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνώ, δε θα ενδιαφέρονται για την πρότασή μου.

Και πάλι, για να το ανακαλύψω αυτό, θα πρέπει να κάνω τις κατάλληλες ερωτήσεις.

3η κατηγορία: Οι ενδιάμεσοι

Είναι οι άνθρωποι που δεν ανήκουν ξεκάθαρα στην πρώτη ή στη δεύτερη κατηγορία.

Αυτό που κάνω με αυτούς είναι να διατυπώσω τις κατάλληλες ερωτήσεις, ώστε να καταλάβω σε ποια από τις δύο προηγούμενες κατηγορίες ανήκουν.

Οι τρεις κατηγορίες μέσω των ερωτήσεων

Οι κατάλληλες ερωτήσεις που κάνεις στον υποψήφιο πελάτη ή συνεργάτη σου κατά την επικοινωνία σας, είναι το κλειδί.

Μέσα από αυτές, μπορείς να καταλάβεις σε ποια κατηγορία ανήκει και αντίστοιχα να αποφασίσεις αν θα αφιερώσεις περισσότερο χρόνο στη συζήτηση ή όχι.


Σε ποια από τις τρεις κατηγορίες ανήκει το τελευταίο άτομο με το οποίο επικοινώνησες; Πώς διαμόρφωσες την επικοινωνία σου;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Αν θέλεις να μάθεις πώς να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις και να επικοινωνείς αποτελεσματικά, δες την 5ωρη Εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.