Μαθαίνοντας πολύ καλά αυτά τα 3 βήματα, θα κάνεις πωλήσεις με επιτυχία, ανεξάρτητα από το αν η επιχείρησή σου διαθέτει υπηρεσίες ή προϊόντα.
Νο1: Χτίζουμε οικειότητα
Η οικειότητα είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα, πριν μπούμε σε οποιαδήποτε συζήτηση για προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρηματική ευκαιρία. Χρειάζεται να εδραιώσουμε οικειότητα με τον συνομιλητή μας.
Αυτό σημαίνει ότι το άλλο άτομο νιώθει άνετα μαζί μας. Αισθάνεται ότι μπορεί να μας μιλήσει ελεύθερα και ανοιχτά.
Νο2: Βρίσκουμε αν υπάρχει μία ανάγκη η επιθυμία
Αφού εδραιωθεί η οικειότητα, περνάμε στο επόμενο βήμα.
Μέσα από τη συζήτηση, θα βρούμε αν το άτομο έχει μία ανάγκη, ένα πρόβλημα ή κάποια επιθυμία που τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μας μπορούν να καλύψουν.
Νο3: Δίνουμε τη λύση
Αφού έχουμε περάσει από τα προηγούμενα 2 βήματα, τότε μόνο δίνουμε τη λύση. Προτείνουμε, δηλαδή, στο άτομο κάποιο από τα προϊόντα μας, τις υπηρεσίες μας ή την ευκαιρία συνεργασίας μαζί μας.
Το συχνότερο “λάθος”
Έχω συναντήσει πολλούς επιχειρηματίες και πωλητές, που βιάζονται και πηγαίνουν απευθείας στο 3ο βήμα.
Ξεκινούν προσφέροντας μια λύση, σε ένα άτομο με το οποίο δεν έχουν χτίσει οικειότητα και που δεν έχει δηλώσει ότι έχει κάποιο πρόβλημα ή επιθυμία.
Παρουσιάζουν αμέσως την εταιρία τους, τα προϊόντα τους, το αποτέλεσμα που προσφέρουν.
Συχνά χρησιμοποιούν φράσεις όπως αυτές:
“Έχω κάτι φανταστικά προϊόντα για τα οποία θέλω να σου μιλήσω!”
“Εγώ είχα καταπληκτικά αποτελέσματα!”
“Δε θα πιστέψεις τι ευκαιρία βρήκα!”
Αν δεν έχουμε περάσει με επιτυχία από τα πρώτα 2 βήματα, πώς θα προτείνουμε την κατάλληλη λύση;
Είναι το ίδιο με το να πάει κάποιος σε έναν γιατρό και μόλις μπει στο ιατρείο, ο γιατρός να πει:
“Όπως σε βλέπω, χρειάζεσαι αυτό, αυτό κι ΑΥΤΟ!”
Θα εμπιστευόσουν ποτέ έναν τέτοιο γιατρό;
Η σωστή σειρά για επιτυχία στις πωλήσεις
Ακολούθησε τα βήματα με τη σειρά αυτή, για να μπορέσεις να έχεις επιτυχία στις πωλήσεις. Έτσι, θα μπορέσεις να χτίσεις την επιχείρησή σου, χωρίς να γίνεσαι πιεστικός, φορτικός και ενοχλητικός!
Γίνε ελκυστικός, γίνε επαγγελματίας, γίνε ακαταμάχητος!
Ποιο από τα 3 βήματα θεωρείς πιο σημαντικό; Άφησε ένα σχόλιο.
Θα τα πούμε στην κορυφή.
ΥΓ: Μάθε ακριβώς ποια βήματα να ακολουθήσεις και τι να πεις, όταν μιλάς σε κάποιον υποψήφιο πελάτη ή συνεργάτη της επιχείρησής σου. Δες την εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης.