6 βήματα για να μπεις ξανά σε δράση μετά από διάλειμμα

Αν δυσκολεύεσαι να βρεις τα βήματα για να μπεις ξανά σε δράση μετά από ένα διάλειμμα, τότε ίσως σε βοηθήσουν αυτά που εφαρμόζω κι εγώ.

Τελείωσε το “διάλειμμα” του Πάσχα και τώρα ήρθε η ώρα να καθίσουμε και πάλι στο γραφείο μας για να ξεκινήσουμε δουλειά… και τι κάνουμε τώρα; Πώς βάζουμε τον εαυτό μας ξανά στη δράση όταν έχουμε κάνει αυτό το διάλειμμα;

Θα μπορούσε να είναι ένα διάλειμμα όπως αυτό του Πάσχα ή αυτό των Χριστουγέννων ή των καλοκαιρινών διακοπών ή ακόμα και ένα 3ήμερο ή ένα απλό Σαββατοκύριακο.

6 Βήματα για να μπεις ξανά σε δράση

1. Δημιούργησε μία πρωινή ρουτίνα

Το πρώτο που θα σε βοηθήσει είναι να έχεις μία πρωινή ρουτίνα· μία σειρά από συνήθειες που κάνεις κάθε πρωί ξανά και ξανά. Η δική μου πρωινή ρουτίνα είναι η εξής:

α. Πλένομαι, βουρτσίζω και κάνω νήμα τα δόντια μου. (5 λεπτά)
β. Πίνω ένα ποτήρι νερό και παίρνω της ταμπλέτες μου (βιταμίνες κλπ) (1 λεπτό)
γ. Κάθομαι στο γραφείο μου και κάνω για 5-10 λεπτά διαλογισμό
δ. Βγαίνω στο μπαλκόνι και παίρνω 3 βαθιές αναπνοές (30 δευτερόλεπτα)
ε. Γράφω τις 3 πιο σημαντικές εργασίες της ημέρας και ό,τι άλλο έχω να κάνω εκείνη την ημέρα (3-5 λεπτά)
στ. Κάνω γυμναστική (15 λεπτά)
ζ. Κάνω ντουζ (5 λεπτά)
η. Ετοιμάζω το πρωινό μου σέικ και 1μιση λίτρο τσάι (3 λεπτά)
θ. Κάθομαι στο γραφείο μου και ξεκινάω με την πρώτη Πιο Σημαντική Εργασία από τη λίστα μου.

Το να έχω αυτή την πρωινή “ρουτίνα” με βοηθάει στο να μη χρειάζεται να σκέφτομαι τι πρέπει να κάνω κάθε μέρα και κατά κάποιο τρόπο λειτουργώ “αυτόματα”. Αυτόματα πηγαίνω από το ένα βήμα στο άλλο μέχρι που τελικά κάθομαι στο γραφείο μου και ξεκινάω δουλειά.

2. Ξεκίνα με λίγα

Αν το διάστημα που έκανες διάλειμμα ήταν μεγάλο και ίσως έχασες λίγο την “ορμή” σου, ξεκίνα κάνοντας λίγα. Για τις πρώτες λίγες ημέρες ή και για την πρώτη εβδομάδα ξεκίνα με 3-5 επαφές την ημέρα. Και σιγά σιγά αύξησε τον αριθμό των επαφών μέχρι να φτάσεις στα επίπεδα που ήσουν πριν το διάλειμμα.

Αυτή η σταδιακή προσαρμογή θα βοηθήσει το σώμα και το πνεύμα σου να επανέλθουν στους προηγούμενους ρυθμούς χωρίς να δημιουργηθούν αντιστάσεις.

3. Θυμήσου τους λόγους σου

Στο βιβλίο μου, στο πρώτο κεφάλαιο μιλάω για το “Γιατί το κάνεις αυτό;” Θυμήσου τους λόγους που κάνεις αυτή τη δουλειά. Διάβασε το σενάριο της ιδανικής ημέρας, δες το κολάζ των στόχων σου και οραματίσου όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που θα έχεις στη ζωή σου όταν πετύχεις τους στόχους σου σ’ αυτή τη δουλειά. Αυτό θα σε βοηθήσει να ξυπνήσεις μέσα σου το κίνητρο για να κάνεις αυτά που ξέρεις ότι χρειάζεται να κάνεις κάθε μέρα.

4. Αποφάσισε και δεσμεύσου ξανά

Ξεκίνα με μία φρέσκια απόφαση. Δες ποια είναι τα πράγματα που θέλεις να πετύχεις στην επιχείρησή σου τους επόμενους μήνες και αποφάσισε ότι θα κάνεις ό,τι χρειαστεί για να τα πετύχεις. Ότι θα κάνεις τις απαραίτητες δραστηριότητες, θα αποκτήσεις τις απαραίτητες δεξιότητες και ότι θα βοηθήσεις όσους ανθρώπους χρειαστεί μέχρι να πετύχεις τους στόχους σου.

Αποφάσισέ το και δεσμεύσου. Όταν παίρνουμε μία απόφαση να κάνουμε κάτι, όταν παίρνουμε πραγματικά μία απόφαση ΚΑΙ δεσμευόμαστε ότι θα το κάνουμε, τότε μπαίνουμε σε μία νοητική κατάσταση όπου τίποτε δε μοιάζει να μπορεί να σταθεί εμπόδιο μπροστά μας. Γινόμαστε ασταμάτητοι.

5. Ανακοίνωσέ το σε άλλους

Και αφού αποφασίσεις ότι θα το κάνεις και αφού δεσμευτείς, τότε ανακοίνωσέ το και σε άλλους. Πες το στην οικογένειά σου, στη γυναίκα, στον άντρα ή στα παιδιά σου. Πες το στους φίλους σου, στους συνεργάτες σου, στους ανθρώπους των οποίων σε νοιάζει η γνώμη. Πες τους τι σκοπεύεις να πετύχεις στους επόμενους 3 μήνες και ποια πράγματα δεσμεύτηκες να κάνεις για να το πετύχεις αυτό.

Επίσης, μπορείς να το ανακοινώσεις και στο facebook … αν έχεις το κότσια! χεχε

Πες “Δεσμεύομαι δημόσια ότι για τις επόμενες 90 ημέρες θα μιλάω σε 5 νέα άτομα κάθε μέρα για τη δουλειά μου έχοντας την πρόθεση να κάνω τη ζωή τους καλύτερη.”

ή κάτι παρόμοιο!

6. Κάν’ το μόνο για σήμερα

Αν παρόλα αυτά, νιώθεις να δυσκολεύεσαι να μπεις πάλι στη δράση, γιατί οι 90 ημέρες σού φαίνονται πολλές για να δεσμευτείς ή ότι δεν ξέρεις αν μπορείς να μιλάς σε 5 άτομα κάθε μέρα, τότε σκέψου να το κάνεις ΜΟΝΟ για σήμερα. Θα μπορούσες να μιλήσεις σε 5 άτομα, αν ήταν να το κάνεις μόνο για σήμερα; Θα μπορούσες να κάνεις μία παρουσίαση, μόνο μία, αν ήταν να το κάνεις μόνο για σήμερα;

Φυσικά και θα μπορούσες. Κάν’ το λοιπόν. Και αφού το κάνεις σήμερα, αύριο το πρωί που θα ξυπνήσεις, κάνε στον εαυτό σου πάλι την ίδια ερώτηση: “Αν ήταν να το κάνω μόνο για σήμερα θα μπορούσα να το κάνω;” και αποφάσισε ξανά εκείνη την ημέρα, αλλά για τώρα επικεντρώσου μόνο στο σήμερα.

Από αύριο βλέπουμε…


Όλα τα παραπάνω βήματα μπορούν να σε βοηθήσουν να μπεις ξανά σε δράση μετά από ένα διάλειμμα. Είτε τα εφαρμόσεις με αυτή τη σειρά, είτε όχι· είτε τα εφαρμόσεις όλα είτε όχι. Τουλάχιστον τώρα έχεις (ίσως έναν ακόμα οδηγό) για να ξεκινήσεις να δουλεύεις προς τους στόχους σου.

Ποια βήματα κάνεις εσύ για να μπεις ξανά σε δράση μετά από κάποια περίοδο όπου χρειάστηκε ή αποφάσισες να σταματήσεις τη δουλειά;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Αν χρειάζεσαι να οργανώσεις μια νέα στρατηγική για την επιχείρησή σου και θέλεις βοήθεια, μπορούμε να το κάνουμε μαζί. Δες αυτό, μόνο αν ενδιαφέρεσαι σοβαρά.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.