[Βίντεο] 7 βήματα για την επιτυχία του J. Paul Getty: ο Αναδιπλασιασμός

Στο σημερινό μάθημα θα μοιραστώ μαζί σου τα 7 βήματα – τα 7 κριτήρια για την επιτυχία, του J. Paul Getty και για τα 4 βήματα για να δημιουργήσεις αναδιπλασιασμό στην ομάδα σου.

Ο αναδιπλασιασμός πρακτικά είναι να δημιουργήσεις αντίγραφα του εαυτού σου. Είτε συνεργάζεσαι με μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ και θέλεις να αναπτύξεις ηγέτες, είτε έχεις μία ομάδα πωλητών που θέλεις να εκπαιδεύσεις, είτε θέλεις να προσλάβεις άτομα για την επιχείρησή σου, είναι σημαντικό να ξέρεις ποια βήματα να ακολουθήσεις για να δημιουργήσεις “αντίγραφα” του εαυτού σου.

Αυτό θα σου επιτρέψει να ελευθερώσεις χρόνο για τον εαυτό σου. Είτε για να ξεκουραστείς, είτε για να αφιερώσεις χρόνο σε χόμπι ή οικογένεια, είτε για να αναπτύξεις ακόμα περισσότερο την επιχείρησή σου.

Τα 7 βήματα για την επιτυχία

Νούμερο 1: Θα πρέπει ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση.

Νούμερο 2: Στην επιχείρησή σου θα πρέπει να έχεις κάτι που είναι καταναλωτικό. Με άλλα λόγια, κάτι που να “τελειώνει” ή αν είναι υπηρεσία, να είναι υπηρεσία που χρειάζεται ανανέωση.

Νούμερο 3: Στην επιχείρησή σου, θα πρέπει να είναι τέτοια η δομή, ώστε όλοι με τους οποίους συνεργάζεσαι, να έχουν ίδια ευκαιρία για ανάπτυξη με εσένα.

Νούμερο 4: Χρειάζεται να ενδιαφέρεσαι περισσότερο για το καλό των άλλων, απ’ ό,τι για το δικό σου καλό.

Νούμερο 5: Να παρέχεις προϊόντα ή υπηρεσίες που ψάχνουν οι άνθρωποι.

Νούμερο 6: Δώσε τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος από τα προϊόντα σου ή αν αλλάξει γνώμη.

Νούμερο 7: Ασχολήσου με μία δουλειά η οποία να μπορεί να αναδιπλασιαστεί.

Τα 7 βήματα για την επιτυχία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ

Ο δικός μας χώρος, ο χώρος του δικτυακού μάρκετινγκ, καλύπτει και τα 7 αυτά κριτήρια.

1) Οι δικτυωτές συνεργάζονται με μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, αλλά ουσιαστικά ΕΙΝΑΙ η δική τους επιχείρηση με έδρα τον χώρο τους.

2) Έχουν κάτι που είναι καταναλωτικό ή που χρειάζεται ανανέωση κάθε μήνα.

3) Όλοι έχουν την ίδια ευκαιρία για ανάπτυξη με τους άλλους.

4) Οι περισσότεροι παρέχουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία που χρειάζονται και ψάχνουν οι άνθρωποι – και όλος ο κόσμος πρακτικά χρειάζεται χρήματα. 

5) Είμαι βέβαιος ότι η εταιρία σου προσφέρει κάποιου είδους εγγύησης επιστροφής χρημάτων σε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα.

6) Όσοι έχουν καταφέρει πράγματα στο δικτυακό μάρκετινγκ, είναι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το καλό των άλλων

7) Τέλος, αυτή η επιχείρηση μπορεί να αναδιπλασιαστεί. Μπορείς, δηλαδή, να εκπαιδεύσεις άλλους στο πώς να κάνουν τη δουλειά και να μπορούν να την κάνουν χωρίς τη δική σου συμμετοχή τελικά.

Παρ’ όλο που ισχύουν τα παραπάνω, η αλήθεια είναι ότι πολλοί δεν ξέρουν πώς να δημιουργήσουν εισόδημα στο δικτυακό μάρκετινγκ. Γιατί οι περισσότεροι τελικά δεν έχουν τα αποτελέσματα που επιθυμούν και αποτυγχάνουν στο δικτυακό μάρκετινγκ;

Ο Αναδιπλασιασμός

Στο σημερινό μάθημα θα μιλήσουμε κυρίως για το τελευταίο βήμα. Το να είσαι, δηλαδή, σε μία επιχείρηση η οποία μπορεί να αναδιπλασιαστεί. 

Και θα προσθέσω ότι όχι μόνο απλά να μπορεί να αναδιπλασιαστεί, αλλά χρειάζεται να βεβαιωθείς ότι όντως την αναδιπλασιάζεις. Αν δεν αναδιπλασιάζεις τη δουλειά σου, αν δεν δημιουργείς “αντίγραφα” του εαυτού σου, τότε δεν σημαίνει τίποτα. Δεν αξιοποιείς στο μέγιστο όλες τις δυνατότητες που σου δίνει.

Αν αυτά που κάνεις εσύ και αν τα αποτελέσματα που έχεις, δεν τα αντιγράφουν και δεν τα επαναλαμβάνουν τα άτομα της ομάδας σου, πώς θα είναι το μέλλον σου και το εισόδημά σου σε αυτή τη δουλειά; 

Ο Randy Gage, λέει ότι…

“Μην βλέπεις αν αυτό που κάνεις, δουλεύει. Δες αν αυτό που κάνεις, αναδιπλασιάζεται”.

Randy Gage

Οπότε, αν δεν έχεις ακόμα αναδιπλασιασμό, τότε θα πρέπει να αλλάξεις αυτά που κάνεις ή που δεν κάνεις, για να αρχίσεις να δημιουργείς αναδιπλασιασμό στην ομάδα σου.

Τα 4 βήματα για τον αναδιπλασιασμό

Πρώτο βήμα

Το πρώτο βήμα, έχει να κάνει με το να κάνεις τους άλλους να κάνουν αυτά που χρειάζεται να γίνουν για να κερδίσουν χρήματα (αναφέρομαι κυρίως στα άτομα που εισάγουμε προσωπικά εμείς στο δίκτυο).

Δεύτερο βήμα

Το δεύτερο βήμα, έχει να κάνει με το να δουλέψεις σε βάθος για να δημιουργήσεις αποτελέσματα. 

Όταν λέω “αποτελέσματα” εννοώ τρία πράγματα… 

1ον, τα άτομα αυτά να καταναλώνουν τα προϊόντα ή να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες. Δηλαδή, να κατανοήσουν την αξία των προϊόντων και τη σημασία του να τα χρησιμοποιούν συστηματικά,

2ον, να μιλάνε συνεχώς σε νέα άτομα – να κάνουν συνεχώς ανεύρεση υποψηφίων (είτε σε γνωστούς, είτε μέσω μεθόδων μάρκετινγκ σε αγνώστους),

και 3ον να φέρνουν νέους συνεργάτες.

Αν οι άνθρωποί μας δεν κάνουν αυτά τα τρία πράγματα, τότε σημαίνει ότι δεν έχουμε αποτελέσματα. 

Πολλοί νομίζουν ότι έχουν αποτελέσματα όταν απλά γράψουν κάποιον και αυτός ο νέος συνεργάτης αγοράζει τα προϊόντα ή ανανεώνει τη συνδρομή του κάθε μήνα. Αυτό, είναι σημαντικό, αλλά είναι μόνο το ένα τρίτο των αποτελεσμάτων, ενώ χρειαζόμαστε και τα τρία. 

Τρίτο βήμα

Το τρίτο βήμα, είναι το να βάλεις ΑΛΛΟΥΣ να χτίσουν βάθος.

Τέταρτο βήμα

Και το τέταρτο βήμα, είναι το πώς να δημιουργήσεις ενθουσιασμό και σταθερή ανάπτυξη στην ομάδα σου

Αν όλοι όσοι διαβάσουν αυτό το άρθρο, μπορούσαν να πάνε στα άτομα της ομάδας τους και να δημιουργήσουν ενθουσιασμό σε κάθε έναν από τους συνεργάτες τους, τότε αυτό σίγουρα θα άλλαζε τα αποτελέσματά τους.

Σωστό ξεκίνημα

Για να λειτουργήσει βέβαια αυτό, χρειάζεται να μάθεις πώς να ΞΕΚΙΝΑΣ σωστά έναν νέο συνεργάτη.

Για να δώσεις στον συνεργάτη σου κάθε πιθανότητα επιτυχίας, χρειάζεται να τον βοηθήσεις κατάλληλα, ειδικά στο ξεκίνημα.

[Πώς να εκπαιδεύεις τους νέους συνεργάτες σου]

Βέβαια, αν εσύ κάνεις ένα σωστό ξεκίνημα με κάθε συνεργάτη σου, δε σημαίνει ότι όλοι θα το κάνουν και όλοι θα πετύχουν. Αλλά, τουλάχιστον από τη μεριά σου, φρόντισε να παρέχεις στους συνεργάτες σου το κατάλληλο έδαφος, ώστε να μπορέσουν να αναπτυχθούν.


Αν βρήκες χρήσιμο το σημερινό μάθημα, μοιράσου το με άτομα που πιστεύεις ότι θα τους βοηθούσε.

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση – η μεγαλύτερη δυσκολία που συναντάς όταν εκπαιδεύεις τους συνεργάτες σου ή τους πωλητές σου ή το προσωπικό σου; Άφησε ένα σχόλιο.

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Δες αυτή τη μονόωρη εκπαίδευση για το πώς να εκπαιδεύεις τους νέους συνεργάτες σου.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *