[Βίντεο] 30 λόγοι ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ στο Δικτυακό Μάρκετινγκ (MLM)

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάποιος μπορεί να αντικρίσει την αποτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ και θα σου δείξω ακριβώς τι να κάνεις για να μη σου συμβεί.

Το θέμα με το δικτυακό μάρκετινγκ (MLM) είναι ότι αν μείνεις, αν δουλέψεις σωστά και σκληρά, μπορείς να κερδίσεις απεριόριστα χρήματα. Δεν υπάρχει όριο. Αλλά, αν είσαι όπως οι περισσότεροι, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να αποθαρρυνθείς και να τα παρατήσεις.

Αν είχες ασχοληθεί στο παρελθόν με το δικτυακό μάρκετινγκ και δεν τα κατάφερες ή αν γνωρίζεις κάποιον που είχε ασχοληθεί με μία εταιρία δικτυακό μάρκετινγκ (MLM) και δεν τα κατάφερε, δες μήπως ο λόγος ήταν ένας από αυτούς τους τριάντα.

Μοιράσου στα σχόλια ποιο ή ποια από αυτά τα τριάντα πράγματα, εμποδίζει εσένα από το να προχωρήσεις ή σε οδήγησε στο να τα παρατήσεις.

30 Λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν σε αποτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ

  1. Οι δικτυωτές που αποτυγχάνουν, δεν έχουν μέντορα/προπονητή για να τους βοηθήσει με την καθοδήγησή του.
  2. Πολλοί δεν μένουν εστιασμένοι στη δουλειά τους.
  3. Αναβάλλουν τη δράση και αποσπάται η προσοχή τους από άλλα πράγματα.
  4. Προσπαθούν να μάθουν τα πάντα, πριν μπουν στη δράση, πριν κάνουν οτιδήποτε.
  5. Δεν κάνουν δραστηριότητες που παράγουν εισόδημα – αποτέλεσμα.
  6. Πολλοί δικτυωτές δεν είναι συνεπείς. Τη μία δουλεύουν, την άλλη σταματούν κοκ.
  7. Σπαμάρουν όλο τον κόσμο και όλα τα social media με τα links που έχουν από τις εταιρίες τους. (Δες τις δικές μου 25 ιδέες για δημοσιεύσεις που δημιουργούν αλληλεπίδραση στα social media)
  8. Προσπαθούν να κάνουν επιθετικές πωλήσεις σε όλον τον κόσμο.
  9. Δεν χτίζουν σχέσεις με τους υποψηφίους τους.
  10. Προσπαθούν να πουλήσουν την επιχειρηματική ευκαιρία και τα προϊόντα ταυτόχρονα και στα ίδια άτομα. (Γιατί δεν τα προωθώ μαζί)

Αν δυσκολεύεσαι να πετύχεις, μπορώ να σε βοηθήσω.
Επιχειρηματική Ανάλυση.
Επιχειρηματική Ευκαιρία.

Δικτυακό Μάρκετινγκ = Δικτύωση

  1. Οι δικτυωτές που αποτυγχάνουν δεν χτίζουν λίστα email/τηλεφώνων – δεν χτίζουν λίστα επαφών. Δεν γνωρίζουν νέα άτομα.
  2. Δεν αναλαμβάνουν ηγετικό ρόλο όταν επικοινωνούν με υποψηφίους.
  3. Φέρονται απεγνωσμένα όταν προσπαθούν να πουλήσουν. Οι άνθρωποι το καταλαβαίνουν ότι είστε απεγνωσμένοι.
  4. Οι περισσότεροι προσπαθούν να μάθουν όλα τα εργαλεία ανεύρεσης υποψηφίων, αντί να γίνουν πολύ καλοί σε 3-4 και να μείνουν σε αυτά. Αλλάζουν συνεχώς στρατηγική!
  5. Δεν λειτουργούν σωστά τα social media.
  6. Βασίζονται μόνο σε μία στρατηγική διαφήμισης, σε ένα εργαλείο – μάρκετινγκ. Τι θα συμβεί αν αυτό σταματήσει να δουλεύει; [10 διαφορετικά εργαλεία ανεύρεσης υποψηφίων]
  7. Δεν παρακολουθούν εκπαιδεύσεις και συναντήσεις της ομάδας.
  8. Πολλοί δεν ασχολούνται καθόλου με την προσωπική ανάπτυξη. Όμως, δεν μπορείς να είσαι πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό αν δεν δουλεύεις με τον εαυτό σου. Ο Jim Rohn είπε “Δούλεψε πιο σκληρά με τον εαυτό σου παρά με τη δουλειά σου”
  9. Δεν επικεντρώνονται σε μία συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων. [Μπες στο Futurepro.gr για να δεις πώς θα εστιάζεις σε ΜΙΑ μόνο κατηγορία]

“Δούλεψε πιο σκληρά με τον εαυτό σου παρά με τη δουλειά σου.”

Jim Rohn

Δικτυακό Μάρκετινγκ = Μάρκετινγκ

  1. Πετάνε λεφτά από εδώ και από εκεί σε διαφημίσεις και χορηγούμενες, χωρίς να ξέρουν τι να κάνουν.
  2. Δεν δημιουργούν περιεχόμενο που να τους φέρει μακροπρόθεσμα επαφές. Εστιάζονται μόνο σε δημοσιεύσεις που θα τους φέρνουν τώρα πελάτες – που συχνά δεν δουλεύουν. Το σωστό μάρκετινγκ χρειάζεται να έχει βίντεο, κείμενα στα social media, blogs κλπ.
  3. Δεν ενημερώνονται για νέα, ανακοινώσεις και promotions της εταιρίας τους- μένουν έξω από τα πράγματα.
  4. Δεν παρευρίσκονται στα μεγάλα συνέδρια. Είναι πολύ σημαντικό να είστε εκεί που είναι η εταιρία σας!
  5. Περιπλέκουν τα πράγματα. Συνήθως η μαγεία βρίσκεται στην απλότητα.
  6. Δεν κάνουν εντατική δράση για να δημιουργήσουν ορμή. Το πάνε “αργά και σταθερά”, το οποίο είναι πιο δύσκολο, πιο κουραστικό και τελικά τους φθείρει και τα παρατάνε.
  7. Δεν αποκτούν νέες δεξιότητες και δεν εξασκούν αυτές που ήδη έχουν. Η Διά Βίου μάθηση είναι το κλειδί. Δες το βίντεο με τον Αϊνστάιν για το ότι “οι απαντήσεις έχουν αλλάξει” .
  8. Δεν ακολουθούν το σύστημα της ομάδας/εταιρίας. Θέλουν να κάνουν τα δικά τους και να επανεφεύρουν τον τροχό.
  9. Δεν έχουν κίνητρο – δεν έχουν “γιατί”. Ή το κίνητρό τους δεν είναι αρκετά ισχυρό για να κάνουν τη δουλειά που απαιτείται.
  10. Βασίζονται σε δύο τρεις φίλους τους να το κάνουν και απογοητεύονται όταν αυτοί δεν ξεκινάνε
  11. Δεν έχουν ξεκάθαρο όραμα και πλάνο για το πώς να πετύχουν τους στόχους τους.

Ένας ακόμη πολύ σημαντικός λόγος αποτυχίας

Και ο μεγαλύτερος λόγος που οι περισσότεροι αποτυγχάνουν, είναι επειδή δεν διαβάζουν το βιβλίο μου, “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ“! Αν ασχολείσαι με το δικτυακό μάρκετινγκ (MLM), αν είχες ασχοληθεί ή αν σκέφτεσαι να ασχοληθείς, τότε ΠΡΕΠΕΙ να το διαβάσεις το βιβλίο “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ”. Όχι μόνο επειδή το έγραψα εγώ, αλλά επειδή είναι ένα πρακτικό εγχειρίδιο που έχει βοηθήσει εκατοντάδες δικτυωτές να πετύχουν, αλλά και να κάνουν τη δουλειά πολύ πιο επαγγελματικά και ηθικά.

Η λίστα προφανώς θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη. Νομίζω ότι αυτές οι 30 ιδέες θα σε βοηθήσουν να δεις ποιες αλλαγές χρειάζεται να κάνεις για να πετύχεις στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Φυσικά, αυτοί οι 30 λόγοι ισχύουν, υποθέτοντας ότι είσαι ήδη σε μία αξιοπρεπή εταιρία. Σε μία εταιρία με καλά προϊόντα ή υπηρεσίες, ηγεσία και ένα καλό πλάνο μάρκετινγκ. Διαφορετικά μπορεί να δουλεύεις σκληρά και να αμείβεσαι πολύ λίγο. Και αυτό τελικά να σε κάνει να τα παρατήσεις. 

Αποτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ: Συμπέρασμα

Οι άνθρωποι αποτυγχάνουν στο δικτυακό μάρκετινγκ για πολλούς και διάφορους λόγους. Αν δεις αυτή τη λίστα, και είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, θα δεις τι πραγματικά σε εμποδίζει από το να πετύχεις ώστε να το διορθώσεις και να τα καταφέρεις.

Αν βρήκες το σημερινό μάθημα χρήσιμο, άφησε ένα σχόλιο και μοιράσου το με άτομα που πιστεύεις ότι χρειάζεται να δουν αυτή τη λίστα.

Εσύ ποιον από αυτούς τους λόγους θεωρείς πιο σοβαρό;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Αν θέλεις να εξετάσουμε μαζί τι είναι αυτό που δεν σου επέτρεψε να πετύχεις στο δικτυακό μάρκετινγκ, μπες στο greekcoach.gr/free για μία δωρεάν επιχειρηματική ανάλυση.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *