[Βίντεο] Υπάρχει ανάγκη για επιβεβαίωση πριν από ένα ραντεβού;

Σε αυτό το μάθημα, απαντάω στο ερώτημα για το αν είναι απαραίτητο να τηλεφωνούμε για επιβεβαίωση πριν από ένα ραντεβού και πώς και πότε ακριβώς γίνεται.

Η επιβεβαίωση, κατά τη γνώμη μου και από την εμπειρία μου, είναι κάτι το οποίο μπορεί να αυξήσει δραματικά τα ποσοστά αυτών που τελικά έρχονται στα ραντεβού ή μπαίνουν στις online ενημερώσεις σου.

Δες σ’ αυτό το βίντεο, αναλυτικές οδηγίες για το πότε, πώς και ΓΙΑΤΙ να κάνεις επιβεβαίωση των ραντεβού σου.

Αναλυτικές οδηγίες δίνω στο παραπάνω βίντεο, αλλά εδώ θα ήθελα να αναφέρω μερικά βασικά σημεία:

1ον Συνήθως δεν τους λέω ότι θα τους καλέσω για επιβεβαίωση. Δεν θέλω να αφήσω ανοιχτό το περιθώριο ότι θα ακυρωθεί η συνάντησή μας. Μία εναλλακτική φράση που ρωτάω τελευταία, είναι “θα χρειαστεί να το επιβεβαιώσουμε;”

Παρόλα αυτά, σχεδόν πάντα, ακόμα και αν έχω κάνει αυτή την ερώτηση, θα επιβεβαιώσω το ραντεβού μας.

2ον Η επιβεβαίωση ιδανικά γίνεται τηλεφωνικά. Μπορεί ωστόσο να γίνει με το μέσο με το οποίο έγινε η πρόσκληση. Αν έχεις κάνει πρόσκληση μέσω μηνύματος, μπορείς να κάνεις επιβεβαίωση του ραντεβού σου, μέσω μηνύματος.

Σημείωση: Το ραντεβού θεωρείται επιβεβαιωμένο, μόνο αν σου απαντήσει θετικά στο μήνυμα. Όχι αν απλά στείλεις το μήνυμα.

Πότε καλούμε για επιβεβαίωση;

3ον Πότε κάνουμε επιβεβαίωση:

  • Το προηγούμενο βράδυ αν το ραντεβού μου είναι νωρίς το πρωί της επόμενης μέρας.
  • Μεταξύ 12-2 το μεσημέρι, αν η πρόσκληση έγινε τις προηγούμενες ημέρες και το ραντεβού είναι για το απόγευμα.
  • Αν το ραντεβού είναι για το απόγευμα, αλλά έχω μιλήσει μαζί του το πρωί της ίδιας ημέρας, θα πάρω ξανά το απόγευμα κατά τις 5.
  • Και αν πρόκειται για webinar, θα πάρω για επιβεβαίωση περίπου μισή ώρα πριν την ενημέρωση. Όχι μία ή δύο ώρες πριν. Μισή ώρα.

Τι λέω στην επιβεβαίωση

Αν είναι για ραντεβού:
“Γιώργο καλησπέρα, είμαι ο Θοδωρής Αραμπατζής, είχαμε μιλήσει εχθές, τι κάνεις; Τηλεφωνώ για να επιβεβαιώσω το ραντεβού μας για το απόγευμα. Θα έρθεις κανονικά, έτσι; Ωραία, έχεις σημειωμένα τα στοιχεία; Μπορείς να μου τα πεις;
Ωραία, θα σε περιμένω 15 λεπτά πριν στο τάδε σημείο.”

Όταν επιβεβαιώνω για online ενημέρωση:
“Γιώργο καλησπέρα, είμαι ο Θοδωρής Αραμπατζής… είχαμε μιλήσει (νωρίτερα/χθες). Πήρα να δω αν έχεις λάβει το email με τις οδηγίες. Θα μπεις κανονικά έτσι; Ωραία, το βλέπεις και μιλάμε μετά. Τα λέμε. Γεια”

Βάλε σαν κανόνα να παίρνεις πάντα για επιβεβαίωση και θα δεις ότι τα ποσοστά αυτών που θα έρχονται, θα αυξηθούν δραματικά. 

Γράψε στα σχόλια… εσύ κάνεις επιβεβαίωση;
Αν δεν κάνεις, για ποιο λόγο δεν το έκανες ως τώρα;

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Στην προηγούμενη συμβουλή δικτυακού μάρκετινγκ (MLM Tip #15) μιλάω για τη σημασία του να αναγνωρίσετε την πραγματική ευθύνη. Για ποια πράγματα είστε υπεύθυνοι εσείς και για ποια ΔΕΝ είστε.
Μπορείς να δεις το σύντομο βίντεο εδώ.

Διάβασε περισσότερα από 800+ άρθρα, για το πώς να χτίσεις μία επιτυχημένη επιχείρηση στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, MLM, απευθείας πωλήσεις, internet marketing, affiliate marketing μπαίνοντας εδώ.

Για να λαμβάνεις ΠΡΩΤΟΣ μελλοντικές εκπαιδεύσεις και ανακοινώσεις μου, γράψου τώρα στη λίστα μου κάνοντας κλικ εδώ.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.