Οι ερωτήσεις είναι καλές! Να χαίρεσαι όταν τις δέχεσαι.

Όταν κάποιος υποψήφιος πελάτης ή συνεργάτης αρχίζει να κάνει ερωτήσεις, το βλέπεις αρνητικά; Μην το βλέπεις αρνητικά! Οι ερωτήσεις είναι καλές!

Γιατί;

Επειδή μόνο οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται κάνουν ερωτήσεις. Αν οι υποψήφιοί μας δεν ενδιαφέρονται, δεν θέλουν να συνεχίσουν τη συζήτηση.

Το σκεπτικό μας θα πρέπει να είναι ότι «Αν οι υποψήφιοί μας μας κάνουν μία ερώτηση, αυτό σημαίνει ότι θέλουν να συνεργαστούν μαζί στην επιχείρησή μας ή να αγοράσουν τα προϊόντα μας. Απλά χρειάζονται μερικές ακόμα απαντήσεις για να υποστηρίξουν τη θετική τους απόφαση.»

Δεν θα πρέπει να τις φοβόμαστε λοιπόν. Αυτό που θα πρέπει να φοβόμαστε είναι οι υποψήφιοι που προσεγγίζουμε να μην μας κάνουν καθόλου ερωτήσεις.

Να χαιρόμαστε όταν τις δεχόμαστε; Ναι! Οι ερωτήσεις είναι καλές!

Όταν κάποιος μας κάνει ερωτήσεις, σημαίνει ότι μας άκουγε με προσοχή.

Όταν οι υποψήφιοί μας μας κάνουν ερωτήσεις, μας λένε ποια είναι τα κενά που χρειάζεται να καλύψουν. Θέλουν να πάρουν μία απόφαση να συνεργαστούν μαζί μας ή να αγοράσουν τα προϊόντα μας.

Αυτό μας βοηθάει να τους δώσουμε τις συγκεκριμένες πληροφορίες που χρειάζονται για να πάρουν την απόφασή τους. Δεν χρειάζεται να μαντέψουμε τι σκέφτονται. Μας το λένε.

Όποτε δέχεσαι, λοιπόν ερωτήσεις, θεώρησέ το ως κάτι καλό, γιατί είναι οι ερωτήσεις είναι καλές.


Εσύ, όταν δέχεσαι ερωτήσεις, θεωρείς ότι είναι θετικό ή αρνητικό; Άφησε ένα σχόλιο.

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Αν θέλεις να μάθεις ποια χαρακτηριστικά έχουν όσοι είναι χαρισματικοί στην επικοινωνία, δες την ομιλία μου για τις 10 Δεξιότητες Επικοινωνίας.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *