Τα ερπετά του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Μείνε μακριά τους!

Πολλές φορές στην πορεία μου, έχω συναντήσει τα Ερπετά του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Είναι κάποια γλοιώδη υποκείμενα τα οποία κανείς δε θέλει να κάνει παρέα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτή η ανάρτηση θα είναι προσωπική και το μήνυμα αρκετά ισχυρό. Οπότε αν έχετε ευαίσθητο στομάχι ή δεν αντέχετε παρακαλώ ΜΗΝ το διαβάσετε.

Τα ερπετά του Δικτυακού Μάρκετινγκ

Τα τελευταία 7μιση χρόνια που ασχολούμαι με το δικτυακό μάρκετινγκ έχω κάνει πάρα πολλές διαφημιστικές καμπάνιες χρησιμοποιώντας διαφορετικά εργαλεία διαφήμισης μέσα στα χρόνια. Κάθε τόσο, συναντάω τα Ερπετά του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Τα ονόμασα ερπετά και είναι κάποια γλοιώδη υποκείμενα τα οποία κανείς δε θέλει να κάνει παρέα. Είναι αυτοί οι δικτυωτές που βλέπουν τη διαφήμιση σου και επικοινωνούν μαζί σου με υποτιθέμενο ενδιαφέρον και ζητάνε να κλείσετε προσωπικό ραντεβού (συνήθως). Και μόλις πας στο ραντεβού ή αφού δουν την παρουσίασή σου, σου πουλάνε το παραμύθι…ότι θέλουν να σου μιλήσουν για μία ΑΛΛΗ ευκαιρία – για τη δική τους εταιρία.

Και τότε είναι που νιώθεις … … ‘βλάκας’. Αφιέρωσα τον πολύτιμο χρόνο μου για να βρεθώ μαζί σου κι εσύ ΔΕΝ ενδιαφερόσουν πραγματικά αλλά ήθελες να μου ‘πλασάρεις’ την εταιρία σου;;;

Δεν καταλαβαίνεις βρε εξυπνάκια ότι αυτό είναι, το λιγότερο, ανήθικο; Τέτοιου είδους υποκείμενα θα πρέπει να διώχνονται για πάντα από τον κλάδο μας. Κι εγώ μέσα από το blog μου θα τους καταγγέλλω επώνυμα από δω και μπρος.

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να στρατολογήσεις άλλους δικτυωτές;

Για να μην παρεξηγηθώ βέβαια, δεν αναφέρομαι σ’αυτούς που προσπαθούν να στρατολογήσουν άλλους δικτυωτές στην εταιρία τους με σωστό τρόπο. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να στρατολογήσεις άλλους δικτυωτές; Να τους ρωτήσεις ΑΠΟ ΠΡΙΝ αν είναι ανοιχτοί σε μία νέα ευκαιρία – αν είναι τότε προχωρήστε στο επόμενο βήμα – αν όχι τότε προχωρήστε στον επόμενο. Μην προσποιείσαι ότι δήθεν τάχα μου ενδιαφέρεσαι για την εταιρία ή τα προϊόντα μου μόνο και μόνο για να μου μιλήσεις για τη δική σου εταιρία.

Πριν λίγο καιρό (Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009) είχα ένα ραντεβού με έναν τέτοιο τύπο. Και καλά ενδιαφερόταν για την εταιρία μου και όταν βρεθήκαμε μετά από λίγη συζήτηση πήγε να μου μιλήσει για τη δική του εταιρία. Το άτομο αυτό λέγεται Παύλος Κοκκινίδης και είναι από τη Θεσσαλονίκη. Προφανώς βρίσκει αγγελίες εργασίας άλλων δικτυωτών και τους προσεγγίζει με σκοπό να τους εξαπατήσει λέγοντάς του ότι ενδιαφέρεται για τη δουλειά, αλλά τελικά στο μυαλό του έχει άλλη πρόθεση.

Αν διδάσκετε κάτι τέτοιο στην ομάδα σας – τότε δε διαφέρετε από αυτούς και θα πρέπει κι εσείς να διωχθείτε από το δικτυακό μάρκετινγκ και να δυσφημιστείτε. Αυτός κύριοι, ΔΕΝ είναι ο σωστός τρόπος να χτίσετε μία σωστή επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ κι αν ποτέ το κάνετε σε εμένα, το όνομά σας θα βγει στο blog μου. Το ίδιο βέβαια θα συμβεί και αν ακούσω από συνεργάτες μου ότι κάποιος του έκανε το ίδιο.

Το δικτυακό μάρκετινγκ ΔΕΝ έχει κακό όνομα

Θέλω να προστατέψω τη δουλειά μου και τον κλάδο μας. Είχα ακούσει κάποτε από έναν coach μου ότι δεν είναι το δικτυακό μάρκετινγκ που έχει κακό όνομα αλλά οι δικτυωτές. Για την ακρίβεια οι δικτυωτές είναι που δίνουν κακό όνομα στο δικτυακό μάρκετινγκ. Ας φροντίσουμε ΟΛΟΙ μας να είμαστε σωστοί, ηθικοί και ξεκάθαροι στις επικοινωνίες μας και ας κάνουμε τη δουλειά μας.

Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι είμαι μεγάλος υποστηρικτής του δικτυακού μάρκετινγκ, γιατί πιστεύω ότι οι εταιρίες και τα προϊόντα είναι εξαιρετικά – το ίδιο και οι περισσότεροι άνθρωποι στον κλάδο μας. Γι’ αυτό άλλωστε πέρα από τα προϊόντα της εταιρίας μου, χρησιμοποιώ και προϊόντα άλλων εταιριών τα οποία δεν έχει η εταιρία μου ή που δεν είναι ανταγωνιστικά. Δεν είμαι γραμμένος σε καμία άλλη εταιρία και ούτε πρόκειται να γραφτώ. Είμαι απλός πελάτης τους γιατί πιστεύω ότι τα προϊόντα που πωλούνται από εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ είναι πολύ ανώτερα απ’ αυτά που πωλούνται στο κλασσικό εμπόριο. Επιπλέον ΔΕΝ πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να χτίζει οργάνωση σε 2 διαφορετικές εταιρίες ταυτόχρονα. Βρείτε την εταιρία και την ομάδα ανθρώπων που σας εκφράζει καλύτερα και μείνετε πιστοί.

Προσοχή λοιπόν σ’ αυτούς τους τύπους. Κάτι που χρησιμοποιώ για να αποφύγω τέτοιου είδους καταστάσεις είναι η λεγόμενη “Βασική Ερώτηση Καταλληλότητας” όπου ξεκαθαρίζει το ενδιαφέρον από την περιέργεια και από το υποτιθέμενο ενδιαφέρον. Στη συγκεκριμένη περίπτωση παρέλειψα να την κάνω και έπεσα σ’ αυτόν.

Θοδωρής

ΥΓ: Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο; Αν ναι, πως το αντιμετωπίσατε;

2 Comments

  1. Κατσάτου Κατερίνα 1 Οκτωβρίου 2011 at 12:05

    πιστεύω επίσης τα ιδια πράγματα ΚΑΙ ΤΙς ΙΔΙΕς ΑΚΡΙΒΩς ΑΠΟΨΕΙς πάνω σε τέτοιου ειδους προσεγγίσεις από ανθρώπους οι οποίοι δεν σέβονται ουτε τον εαυτό τους .Επίσης πιστεύω και το εχω βιώσει και η ίδια ,οτι τέτοιοι άνθρωποι του δικτυακού marketing ,χάλασαν την εικόνα του. και επίσης έκαναν πολλούς ανθρώπους να χάσουν πραγματικές ευκαιρίες απο τον κλάδο και να απομακρυνθούν .Ισως ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ
    Κατσάτου Κατερίνα 1 οκτβ 2011

    Reply
  2. Αντώνης Νορούζνια 24 Οκτωβρίου 2012 at 11:59

    Συμφωνώ απόλυτα και θα έπρεπε τέτοια άτομα να διωχθούν από την κάθε εταιρεία που εκπροσωπούν γιατί ΔΕΝ εκπροσωπούν, εξαπατούν!!

    Εγώ έπεσα σε έναν ονόματος Τουντζάι (Tounjai) ο οποίος είναι γραμμένος σε 6 εταιρείες MLM και ήθελε και στην δική μου. Αφού μου έφαγε το χρόνο μου και είδε το μάρκετινγκ άρχισε να με ρωτάει τάχα μου πως μπορεί να εξελιχθεί σε όλα τα επίπεδα μέχρι το ανώτατο του Προέδρου.

    Το θέμα είναι ότι αυτός ήξερε πολύ καλά όλα τα επίπεδα πριν καν του τα αναφέρω. Μετά από λίγη ώρα συζήτησης μου πλάσαρε έμμεσα το μάρκετινγκ της δικής του εταιρείας και καλά ότι είναι καλύτερο από της δικής μου … για να με στρατολογήσει.

    Η απάντηση μου ήταν ξεκάθαρη ότι ΔΕΝ με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με άλλη εταιρεία γιατί πολύ απλά το πλάνο της δικής μου εταιρείας δουλεύει πολύ καλά και είμαι πολύ ικανοποιημένος! Και εφόσον της δικής του εταιρείας το πλάνο είναι καλό να μείνει εκεί που είναι και όχι να Ψάχνεται σε όλες τις MLM που υπάρχουν.

    Αντώνης Νορούζνια

    Reply

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *