Η Φόρμουλα Πρόσκλησης: 6 Βήματα για να προσεγγίσεις έναν υποψήφιο

Από τότε που έμαθα τη Φόρμουλα Πρόσκλησης από τον Tim Sales, έχει αλλάξει τελείως ο τρόπος που βλέπω την ανεύρεση υποψηφίων. Κάνω τη δουλειά με λιγότερο άγχος, δεν έχω πλέον την πίεση ότι θα πρέπει να μιλάω σε όλους για την επιχείρησή μου ευκαιρία ή τα προϊόντα μου και δε νιώθω σαν “αρπακτικό”.

Παρακάτω ακολουθούν τα 6 βήματα της Φόρμουλας Πρόσκλησης του Tim Sales.

Αν θέλεις να μάθεις ακριβώς πώς δουλεύει και πώς τη χρησιμοποιεί ο ίδιος ο Tim Sales, σου προτείνω ανεπιφύλακτα να αγοράσεις και να μελετήσεις το πρόγραμμά του Professional Inviter.

Βήμα 1. Χαιρετισμός

Κάνε τον υποψήφιό σου να σου μιλάει ελεύθερα και ανοιχτά. Το κλειδί εδώ είναι να κάνεις τον υποψήφιο να νιώθει άνετα να σου μιλήσει. Να είναι πρόθυμος να σου πει τι θέλει και χρειάζεται περισσότερο από την επιχείρησή σου. Αυτό το επίπεδο άνεσης θα σε οδηγήσει με φυσικό τρόπο στο επόμενο βήμα.

Βήμα 2. Πρόκριση

Μάθε τι χρειάζεται και τι θέλει ο υποψήφιός σου σχετικά με την επιχείρησή σoy. Αν έχεις σκοπό να πετύχεις σ’ αυτή τη δουλειά, θα πρέπει πραγματικά να θέλεις να πετύχει ο υποψήφιός σου Μέρος αυτής της διαδικασίας είναι να κατανοήσεις και να εκτιμήσεις τον λόγο που ο υποψήφιός σου θέλει να είναι στην επιχείρησή σου εξ’ αρχής. Αφιέρωσε χρόνο για να κάνεις ερωτήσεις και να μάθετε ποια είναι τα κίνητρά του. Τότε, η υπόλοιπη Φόρμουλα Πρόσκλησης θα ακολουθήσει πολύ πιο ομαλά.

Βήμα 3. Πρόσκληση

Προσκάλεσε τον υποψήφιό σου να δει κάποιο εκπαιδευτικό υλικό που θα τον βοηθήσει να αποκτήσει αυτό που χρειάζεται ή θέλει. Η εκπαίδευση θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τεράστια εμπόδια όταν προσκαλείς τους υποψηφίους σου. Επίσης, όλη αυτή η εκπαίδευση δε χρειάζεται να προέρχεται από εσένα. Το να χρησιμοποιήσεις εμπειρία μέσα από την οργάνωσή σου και/ή αμερόληπτες πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο του MLM για να εκπαιδεύσεις τον υποψήφιό σου, όχι μόνο θα τον κάνει να αισθάνεται πιο άνετα με το πως λειτουργεί η επιχείρηση, αλλά επίσης θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις κάθε αντίρρηση που ίσως έχει.

Βήμα 4. Χειρισμός Ερωτήσεων ή Αντιρρήσεων

Βοήθησε τον υποψήφιό σου να ξεπεράσει αυτό που τον σταματάει από το να αποκτήσει αυτό που χρειάζεται ή θέλει. Οι αντιρρήσεις είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που χρειάζεται να ξεπεράσεις όταν οδηγείς έναν νέο υποψήφιο στην επιχείρησή σου. Ετοιμάσου να απαντήσεις σε ερωτήσεις για να εκπαιδεύσεις τον υποψήφιό σου και θα ανακαλύψεις ότι οι αντιρρήσεις είναι αρκετά εύκολες να τις ξεπεράσεις, ειδικά όταν γνωρίζεις ποιες είναι οι πιθανές αντιρρήσεις που θα έχει.

Βήμα 5. Κλείσε σε Δράση

Τελείωσε τη συζήτησή σας επιβεβαιώνοντας την επόμενη φορά που οι δυο σας θα μιλήσετε και τι έχει να κάνει ο καθένας σας πριν τη συζήτησή σας. Πάρε έναν ηγετικό ρόλο εδώ και διατήρησε τον έλεγχο της διαδικασίας. Μην βασίζεσαι στον υποψήφιο να κάνει από μόνος του κάτι, μιας και είναι καινούργιος και δεν έχει την κατανόηση της επιχείρησής που έχεις εσύ. Δίνοντάς του βήματα δράσης να ακολουθήσει και κάνοντάς τον να πάρει μικρές δεσμεύσεις, θα τον οδηγήσει αποτελεσματικά σε έναν πιο ανεξάρτητο και ενεργό ρόλο στην επιχείρηση.

Βήμα 6. Παρακολούθησε και Διεκπεραίωσε

Βοήθησε τον υποψήφιό σου να αποκτήσει αυτό που είπε ότι χρειάζεται ή θέλει οδηγώντας τον πιο κοντά στο να το αποκτήσει. Μόλις ένας υποψήφιος εκφράσει ενδιαφέρον στην επιχείρησή σου, τότε βασίζεται σε εσένα για πληροφορίες και καθοδήγηση. Οπότε σιγουρέψου ότι κάνεις οτιδήποτε χρειάζεται για να βοηθήσεις αυτό το άτομο να πετύχει τους στόχους του, και δείξε ενδιαφέρον στην επιτυχία του κατά τα πρώτα στάδια της απασχόλησής του στην επιχείρηση. Εν συντομία, γίνε ο ηγέτης που θα ήθελες να ακολουθήσεις και να θαυμάζεις εάν ήσουν στη θέση του υποψηφίου σου.

Tim Sales, Δημιουργός του Professional Inviter

Η μετάφραση έγινε από τον Θοδωρή Αραμπατζή

ΥΓ: Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για τη Φόρμουλα Πρόσκλησης και τα αναλυτικά βήματα, δες την 5ωρη εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.