Γιατί δεν γράφονται όλοι οι υποψήφιοί σου; Ποιος είναι ο λόγος;

Γιατί δεν γράφονται όλοι οι υποψήφιοί σου; Ποιος είναι ο λόγος; Γιατί δε λένε όλοι “ΝΑΙ” αμέσως στην επιχειρηματική ευκαιρία που τους προτείνεις;

Ε: Τι έχουν όλες οι παρουσιάσεις σας κοινό;

Α: Όλες προσφέρουν ελευθερία χρόνου και οικονομική ελευθερία.

Δε θα σας πει ποτέ κανένας υποψήφιος:

“Α, δε θέλω να γραφτώ γιατί δε θέλω να έχω ούτε οικονομική ελευθερία ούτε ελευθερία χρόνου. Νομίζω ότι προτιμώ να έχω περισσότερο χρέος, λιγότερα χρήματα και περισσότερο χρόνο στη δουλειά.”

Ακούγεται ανόητο, έτσι δεν είναι;

Λοιπόν, αν όλοι οι υποψήφιοί σου θέλουν οικονομική ελευθερία και ελευθερία χρόνου, και οι παρουσιάσεις σου το προσφέρουν αυτό, τότε γιατί δε γράφονται όλοι οι υποψήφιοί σου;

Γιατί δεν γράφονται όλοι;

Γιατί δεν έχουν την αυτοπεποίθηση ότι μπορούν να αποκτήσουν οι ίδιοι προσωπικά αυτή την ελευθερία χρόνου και χρημάτων. Σίγουρα, εσύ μπορείς να το κάνεις, αλλά δε νομίζουν ότι μπορούν και εκείνοι να το κάνουν.

Τώρα, εδώ είναι το κλειδί. Όταν οι υποψήφιοι δεν έχουν την αυτοπεποίθηση ότι έχουν τις απαραίτητες ικανότητες για αυτή την επιχείρηση, αυτό είναι που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι:

Αρχίζουν να μιλάνε για περισσότερα οφέλη.

Λένε στους υποψηφίους τους για τα 3μερή τηλεφωνήματα, για τα ωραία διαφημιστικά φυλλάδια, για τα τέλεια βίντεο, για τις υπέροχες συναντήσεις, για τα έξτρα μπόνους και τα ταξίδια και πολλά άλλα ωραία οφέλη. Αλλά χάνουν την ουσία.

Ο υποψήφιος δεν νομίζει ότι μπορεί να το κάνει, οπότε δεν έχει σημασία πόσο καλά είναι τα οφέλη.

Ποια είναι η λύση

Αντί να μιλάς περισσότερο για τα οφέλη, επικεντρώσου στο να τους δείξεις πόσο ΑΠΛΟ μπορεί να είναι το να κάνεις αυτή τη δουλειά. Ίσως μπορείς να τους δώσεις μία ‘Παρουσίαση του Ενός Λεπτού’.

Μετάδωσε τη σιγουριά στους υποψηφίους σου ότι μπορούν να πετύχουν στην επιχείρησή σου. Αυτό είναι που τους κρατάει από το να ξεκινήσουν – σιγουριά.

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.