7 Λόγοι που Δεν Κάνεις Online Πωλήσεις Στα Social Media [Βίντεο]

Αν προσπαθείς να προωθήσεις online την επιχείρησή σου στα social media, αφιερώνεις χρόνο, αλλά δεν κάνεις πωλήσεις, τότε χρειάζεσαι το σημερινό μάθημα.

Δες τους 7+1 λόγους που δεν κάνεις πωλήσεις στο ίντερνετ και τι μπορείς να κάνεις για να το αλλάξεις αυτό.

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι επαγγελματίες έχουν στραφεί στα social media για να προωθήσουν τη δουλειά τους.

Κάποιοι από αυτούς τα καταφέρνουν περίφημα και κάνουν πωλήσεις online και μέσω social media και κλείνουν συνεργασίες, ενώ πολλοί δυσκολεύονται.

Έχοντας δουλέψει ως coach με πάρα πολλούς ανθρώπους τα τελευταία 10-11 χρόνια και έχοντας χρησιμοποιήσει τα social media για περισσότερα από 13 χρόνια για να προωθήσω τη δουλειά μου, έχω εντοπίσει τους βασικότερους λόγους που πολλοί δεν καταφέρνουν να κάνουν πωλήσεις.

7+1 λόγοι που δεν κάνεις online πωλήσεις στα social media

Σε αυτό το μάθημα, ΔΕΝ θα μπούμε σε βάθος στο τι να ΚΑΝΕΙΣ, είχα μιλήσει σε προηγούμενα μαθήματα για αυτό, αλλά θα δούμε τους 7+1 λόγους που δεν κάνεις πωλήσεις.

1. Δεν δίνεις αξία

Μήπως Δεν δίνεις στα άτομα που σε βρίσκουν λόγους να σε ακολουθήσουν. ΓΙΑΤΙ να σε ακολουθήσει κάποιος; Δείξε τι προσφέρεις.

Ίσως δεν τους δίνεις λόγους να θέλουν να συνεργαστούν μαζί σου ή να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Ο καλύτερος τρόπος να δείξεις ότι μπορείς να βοηθήσεις κάποιον, είναι βοηθώντας τον!

2. Δεν τους το κάνεις εύκολο να αγοράσουν

Μήπως δεν υπάρχει link για το eshop σου στη σελίδα σου ή στο προφίλ σου;

Ίσως δεν είναι ξεκάθαρο πώς κάποιος μπορεί να αγοράσει αυτό που πουλάς.

Ή ίσως χρειάζονται πολλά βήματα μέχρι να φτάσει κάποιος στο προϊόν ή στις υπηρεσίες σου και το άτομο κουράζεται.

Μπορεί να φταίει επίσης το ότι δεν είσαι άμεσος στα μηνύματα. Οι αγορές μέσω προσωπικών μηνυμάτων είναι ένα εργαλείο που δεν πρέπει να αφήνεις ανεκμετάλλευτο.

3. Δεν είναι ξεκάθαρο το τι κάνεις και ποιους και πώς βοηθάς

Σκέψου μήπως όλα όσα κάνεις και γράφεις είναι πολύ γενικά.

Μήπως απευθύνεσαι σε ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;

Μπορεί να μην αναφέρεις πουθενά την ιδιότητά σου και να μην έχεις ξεκάθαρο βιογραφικό.

4. Προσπαθείς να “πουλήσεις” πολλά πράγματα μαζί

Μήπως στο προφίλ σου μιλάς για απώλεια βάρους και για αντιγήρανση και για αθλητική διατροφή και για επιχειρηματική ευκαιρία;

Κανένας δεν είναι μονοδιάστατος, αλλά προτίμησε να επικεντρωθείς σε 2-3 προϊόντα ή υπηρεσίες.

5. Προσπαθείς υπερβολικά να “πουλήσεις”

Μήπως μιλάς μόνο ή συνέχεια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και κάνεις επιθετική πώληση στα μηνύματα και στα σχόλια;

Δε χρειάζεται να κοτσάρεις παντού και ένα προϊόν σου! Αν το προφίλ σου είναι ένας “κατάλογος” της τάδε εταιρίας, κανείς δε θα θέλει να το παρακολουθεί.

6. Δεν τους ζητάς να αγοράσουν

Το να κάνεις επιθετικές πωλήσεις είναι ένα πράγμα, αλλά μήπως φτάνεις στο άλλο άκρο;

Μπορεί να δίνεις αξία, να δίνεις το παρόν καθημερινά, να ανεβάζεις στόριζ, να κάνεις συζητήσεις στα DMs, αλλά να μην τους ζητάς να κλείσετε ένα ραντεβού ή να αγοράσουν.

Μπορεί να είσαι “καληνυχτάκιας”! Δηλαδή να βγάζεις κοπέλες για ραντεβού και στο τέλος να μην πας ούτε καν για το φιλί! 

7. Περιμένεις να σε ρωτήσουν και δεν ξεκινάς εσύ συζητήσεις

Ίσως θεωρείς ότι είσαι πολύ “σπουδαίος” για να στείλεις πρώτος μήνυμα και να συστηθείς σε κάποιον που ίσως χρειάζεται αυτό που έχεις

Δεν ξεκινάς συζητήσεις και ανταποκρίνεσαι μόνο σε όσους σου ζητήσουν πληροφορίες ή παραγγελίες.

Χρειάζεται να είσαι αυτό που ονομάζουμε proactive. Μην είσαι παθητικός!

Bonus: Δεν είσαι συνεπής

Ακόμα και αν τα κάνεις όλα αυτά, αν λείπει η συνέπεια, δεν πρόκειται να κάνεις πωλήσεις. Κάποιες φορές βρίσκω προφίλ που έχουν ΠΟΛΥ καλό περιεχόμενο και βλέπω το πιο πρόσφατο post είναι πριν 3 μήνες. Δεν πρόκειται καν να το ακολουθήσω.

Δες το σαν δουλειά και φρόντισε να δίνεις το παρόν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΚΑΘΕ. ΜΕΡΑ. (ή έστω με τη συχνότητα που έχεις αποφασίσει ότι μπορείς)

Αποφάσισε μία συχνότητα που μπορείς να κρατήσεις και μείνε συνεπής.

Αν δεν είσαι, τότε δεν πρόκειται να χτίσεις την απαραίτητη αξιοπιστία για να σε εμπιστευτεί ο άλλος και να αγοράσει αυτό που πουλάς.


Για ποιον άλλον λόγο πιστεύεις ότι δεν μπορείς να κάνεις πωλήσεις στα social media; Άφησε ένα σχόλιο.

Διόρθωσε αυτούς τους 7+1 λόγους που δεν κάνεις πωλήσεις και να είσαι σίγουρος ότι θα αρχίσεις να βρίσκεις πιο εύκολα πελάτες και συνεργάτες!

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Αν δεν γνωρίζεις τι δουλεύει σήμερα στο ίντερνετ, αν δεν έχεις την κατάλληλη ψυχολογία και νοοτροπία και αν δεν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία, τότε η επιτυχία στο ίντερνετ θα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Κλείσε τη συμμετοχή σου στο 3ωρο σεμινάριο Ίντερνετ Μάρκετινγκ και Online Επιχειρηματικότητας που διοργανώνω.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *