[Βίντεο] Πώς να προσεγγίσεις ευκολότερα τους γνωστούς σου – 5 σημεία

Αν σκέφτεσαι πώς να προσεγγίσεις ευκολότερα τους γνωστούς σου, προτείνω να ακολουθήσεις αυτούς τους πέντε κανόνες που μοιράζομαι μαζί σου σήμερα.

Η ζεστή σου αγορά μπορεί να είναι μία από τις καλύτερες πηγές πελατών, συνεργατών και συνεργασιών για την επιχείρησή σου. Το να δουλεύεις με συγγενείς και τους φίλους μπορεί να είναι ευλογία ή κατάρα.

Αν θέλεις όμως, οι συγγενείς και οι φίλοι σου να συνεχίσουν να σε σέβονται, να σου δίνουν συστάσεις, να είναι πελάτες σου και πιθανόν να πουν «ναι» στην παρουσίασή σου, προτείνω να ακολουθήσεις αυτούς τους πέντε κανόνες… τους πέντε παράγοντες που θα κάνουν ευκολότερη την ανεύρεση υποψηφίων στη ζεστή αγορά.

Όλοι οι επιχειρηματίες ξεκινούν από τους γνωστούς

Ξέχνα για μια μια στιγμή ότι είσαι στο δικτυακό μάρκετινγκ. Αν υποθέσουμε ότι ξεκινούσες μία άλλου είδους επιχείρηση, όπως ένα κατάστημα λιανικής, ένα κέντρο αισθητικής ή μια κατασκευαστική εταιρεία. Πού θα έβρισκες τους πελάτες σου; Τους υπαλλήλους σου; Ή τους συνεργάτες σου; Από πού θα ξεκινούσες την ανεύρεση υποψηφίων σου;

Σε μία ή περισσότερες από αυτές τις κατηγορίες ένας φίλος, γνωστός ή μέλος της οικογένειάς σου μπορεί να είναι το άτομο που ταιριάζει, μπορεί και όχι. Ίσως γνωρίζουν το κατάλληλο άτομο για να σου το συστήσουν. Όπως και να ‘χει ,τελικά καταλήγει να είναι κάποιος γνωστός ή κάποιος που σου σύστησαν. Στο δικτυακό μάρκετινγκ (MLM), αυτό ονομάζεται «η ζεστή αγορά».

Η ζωή φαίνεται να είναι μια σειρά από εμπειρίες που προέρχονται από επαφές που έχουμε με άλλους ανθρώπους. Η δουλειά σου ως Δικτυωτή, είναι να συνδέσεις τις γέφυρες και φερόμενος επαγγελματικά και τίμια και χωρίς να «πιέζεις», να αφήσεις πίσω σου αυτούς που δεν ενδιαφέρονται. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις ξεκινούν με αυτό τον τρόπο.

Αυτοί είναι οι 5 κανόνες για το πώς να προσεγγίσεις ευκολότερα τους γνωστούς σου.

Κανόνας #1: Συγκράτησε τη γλώσσα σου

Ποτέ μην προσβάλλεις κάποιον για την απόφασή του να μην ξεκινήσει συνεργασία μαζί σου στην επιχείρησή σου. Μην πεις σε κάποιον ότι είναι ανόητος που δε δουλεύει μαζί σου, ακόμη και αν είναι ο τρόπος που «μιλάς με τον αδελφό σου.» Είναι αντιεπαγγελματικό και δεν έχει θέση στη συζήτησή σας.

Κανόνας #2: Φέρσου σοφά

Το «όχι» σπάνια σημαίνει όχι. Ο ίδιος αδελφός σε τρεις εβδομάδες ή τρία χρόνια θα μπορούσε να χάσει τη δουλειά του. Εάν έχεις γελοιοποιηθεί όταν τον προσέγγισες την πρώτη φορά, όχι μόνο δε θα κάνει τη δουλειά, αλλά θα τρέξει να πει σε όλους τους φίλους σου, πριν τους το πεις εσύ, για την «απάτη» στην οποία είσαι. Και όλα αυτά επειδή του είπες πόσο ανόητος ήταν. Αυτό δεν είναι σοφό.

Κανόνας #3: Χειρίσου το

Για 18 χρόνια έχω χειριστεί αντιρρήσεις, ανησυχίες, προηγούμενες αποτυχίες, κακές εμπειρίες, κλπ, που όλες μου έχουν διδάξει πώς να χειρίζομαι με επιτυχία αυτά τα ζητήματα.

«Ο χειρισμός» αυτών των θεμάτων είναι αυτό που «κερδίζει» τους συνεργάτες. Μόλις αναπτυχθεί η εμπιστοσύνη, θα τους έχεις για μια ζωή ή μέχρι να αποφασίσεις να σταματήσεις να εξυπηρετείς τις ανάγκες του.

[Για περισσότερα σχετικά με το πώς να χειρίζεσαι κάθε αντίρρηση, δες εδώ.]

Κανόνας #4: Ναι ή Όχι

Μερικοί υποψήφιοι χρειάζονται μόνο μία συζήτηση για να κερδηθούν και κάποιοι άλλοι υποψήφιοι χρειάζονται 10 συζητήσεις. (Εννέα από αυτές τις συζητήσεις κατέληξαν σε μία απάντηση «Όχι», ακόμα και όταν «Όχι» ποτέ δεν αναφέρεται.) Εάν θεωρήσεις ότι ο υποψήφιός σου λέει «Ναι» ή «Όχι», τότε θα χάσεις την τέχνη της επικοινωνίας και της δικτύωσης.

Λέει «Όχι» και στα 20 προϊόντα; Λέει «Όχι» στο «Δεν θέλω να αυξήσω το εισόδημά μου;» Λέει «Όχι» στο «Δεν ξέρω κανέναν ο οποίος χρειάζεται ή θέλει κάποιο από τα 20 προϊόντα σας;» Σου προτείνω να μάθεις τι ακριβώς είναι αυτό στο οποίο οι υποψήφιοί σου λένε πραγματικά “ΟΧΙ”.

Κανόνας #5: Να μην γίνεσαι τσιμπούρι

Ποτέ μη γίνεις «τσιμπούρι» στους συγγενείς και τους φίλους σου σχετικά με την MLM επιχείρησή σου. Μερικές φορές οι Δικτυωτές είναι ιδιαίτερα εστιασμένοι, το οποίο είναι καλό και ποτέ δε θα πρέπει να το αλλάξεις. Η εστίαση είναι αυτό που δημιουργεί «μοναδικότητα.»

Πειθάρχησε τον εαυτό σου ως προς το τι και ποιος αξίζει την εστίασή σου. Αν ένας φίλος ή ένα μέλος της οικογένειάς σου ξεκάθαρα δεν ενδιαφέρεται, τότε σταμάτα να χάνεις χρόνο εκεί και προχώρα σε ανθρώπους που θέλουν να γίνουν μέρος της MLM επιχείρησής σου ή καταναλωτές του προϊόντος σου.

Πώς να προσεγγίσεις ευκολότερα τους γνωστούς σου

Οι πέντε παράγοντες λοιπόν που κάνουν ευκολότερη την ανεύρεση υποψηφίων στη ζεστή αγορά είναι:

  1. Συγκράτησε τη γλώσσα σου.
  2. Φέρσου σοφά. 
  3. Χειρίσου το.
  4. Ναι ή Όχι.
  5. Να μην γίνεσαι τσιμπούρι.

Ελπίζω να βρήκες χρήσιμο το σημερινό μάθημα. Αν το βρήκες, άφησε ένα σχόλιο. Εσύ ξέρεις πώς να προσεγγίσεις ευκολότερα τους γνωστούς σου; Πες μου με ποιον τρόπο το κάνεις.

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Μετάφραση από τον Tim Sales

http://www.firstclassmlmtools.com http://ezinearticles.com/?MLM-Training—-Five-Success-Factors-That-Make-Warm-Market-Prospecting-Easier&id=154221

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.