Όλοι οι δικτυωτές ψάχνουν να βρουν καλούς υποψηφίους. Αλλά, αν το σκεφτείς, όλοι δεν είναι υποψήφιοι; Το ζήτημα είναι να ξέρεις τι να πεις όταν τους βρεις!
Οι συνεργάτες μας δυσκολεύονται να το καταλάβουν. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνουν; Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να πουν σε κάποιον; Ψάχνουν να βρουν καλούς υποψηφίους πελάτες και συνεργάτες. Αλλά, αν το σκεφτείς, όλοι δεν είναι υποψήφιοι πελάτες ή συνεργάτες της επιχείρησής μας;
Οπότε, θα μπορούσαμε να κάνουμε το εξής. Να πάρουμε τον καινούργιο μας συνεργάτη και να πάμε σε ένα πολυσύχναστο μέρος, πχ σε ένα εμπορικό κέντρο. Και, δείχνοντας τους περαστικούς, να λέμε… «Κοίτα! Να, ένας υποψήφιος! Να, κι άλλος! Α, να ακόμα ένας υποψήφιος!»
Φυσικά, ΟΛΟΙ οι άνθρωποι είναι εν δυνάμει υποψήφιοι. Αυτό δεν είναι το δύσκολο.
Ξέρεις τι να πεις;
Το δύσκολο είναι να ξέρεις τι να πεις σε αυτούς τους ανθρώπους!
Οι καινούργιοι συνεργάτες μας δεν ξέρουν τι να πουν. Και η λύση που βρίσκουν για αυτό είναι να ψάχνουν υποψηφίους που να είναι έτοιμοι να γραφτούν.
Ακόμα και αν η προσέγγισή τους δεν είναι σωστή, αναζητούν υποψήφιους που είναι “έτοιμοι”. Αυτό βέβαια, είναι δύσκολος τρόπος να χτίσεις μία επιχείρηση.
Αν ένας συνεργάτης γνωρίζει τι να πει, το χτίσιμο της επιχείρησής του δε θα βασίζεται και δε θα περιορίζεται μόνο στο πόσους υποψηφίους συναντά. Θα είναι ικανός να μιλήσει σωστά και να προσεγγίσει οποιονδήποτε.
Όταν διδάσκουμε τους συνεργάτες μας ακριβώς τι να λένε, τότε σχεδόν όλοι γίνονται καλύτεροι υποψήφιοι.
ΥΓ: Στην εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης, εξηγώ πώς μπορείς να προσεγγίσεις οποιονδήποτε, ακόμα και αν είσαι εσωστρεφής, διστακτικός και δυσκολεύεσαι να κάνεις την πρώτη επαφή, όπως ήμουν κι εγώ. Δες περισσότερα εδώ.