Στατιστικά Πωλήσεων: Πόσες επαφές χρειάζονται για μία πώληση; (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ)

Έχω δει ότι σε πολλούς, υπάρχει μία αντίσταση να ασχοληθούν με στατιστικά. Αν όμως μιλάμε για στατιστικά πωλήσεων και αν το επάγγελμά σου έχει να κάνει με πωλήσεις (οποιουδήποτε είδους), τότε τα στατιστικά, μπορούν να αποκαλύψουν πολλά.

Το τελευταίο που θέλεις, είναι να κάνεις δουλειά, να βάζεις προσπάθεια, και επειδή αγνοείς τα στατιστικά πωλήσεων, να αφήνεις χρήματα στο τραπέζι. Να χάνεις πωλήσεις εννοώ.

Ένα ΠΟΛΥ μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που ασχολούνται με το Δικτυακό Μάρκετινγκ (MLM), με την εναλλακτική επιχειρηματικότητα ή με τις πωλήσεις (πχ ασφάλειες κλπ), ακολουθούν τη στρατηγική της μίας προσέγγισης.

Η στρατηγική της μίας προσέγγισης

Η στρατηγική της μίας προσέγγισης λέει ότι αν σου κάνω μία παρουσίαση ή με κάποιο τρόπο σου δείξω τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την ευκαιρία μου, είτε θα αγοράσεις, είτε όχι.

Αν αγοράσεις, είσαι πελάτης μου. Αν δεν αγοράσεις, δεν είσαι πελάτης μου.

Και τέλος.

Δεν μπαίνουν ποτέ στη διαδικασία της επόμενης επαφής.

Και έτσι, χάνουν την πλειοψηφία των πωλήσεων ή συμφωνιών που θα μπορούσαν να κλείσουν.

Όχι μόνο αυτό, αλλά όλα αυτά τα άτομα, μπορεί να αγοράσουν τελικά, αλλά να το κάνουν από κάποιον άλλον.

Παρεμπιπτόντως, αν αγνοείς τα στατιστικά πωλήσεων και ΔΕΝ κάνεις επακολούθηση, δεν επικοινωνείς περισσότερες φορές με τους υποψήφιους σου, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Έχουν έρθει σε εμένα, πολλοί πελάτες και συνεργάτες επειδή κάποιος άλλος τους το είχε δείξει πριν καιρό και δεν επικοινώνησε ποτέ ξανά μαζί τους. Έτσι όταν επικοινώνησα εγώ μαζί τους ήταν ήδη έτοιμοι να αγοράσουν ή να συνεργαστούν.

Αν δεν κάνεις επακολούθηση και δεν κρατάς επαφή με τους υποψηφίους σου (με όσους φυσικά το επιθυμούν), χάνεις μία περιουσία!

Στατιστικά Πωλήσεων

  • 48% των πωλητών ποτέ δεν επακολουθούν με έναν υποψήφιο
  • 25% των πωλητών κάνουν μία δεύτερη επαφή και σταματούν
  • 12% των πωλητών κάνουν μόνο τρεις επαφές και σταματούν
  • Μόνο 10% των πωλητών κάνουν περισσότερες από 3 επαφές
  • 2% των πωλήσεων γίνονται στην πρώτη επαφή
  • 3% των πωλήσεων γίνονται στη δεύτερη επαφή
  • 5% των πωλήσεων γίνονται στην τρίτη επαφή
  • 10% των πωλήσεων γίνονται στην τέταρτη επαφή
  • 80% των πωλήσεων γίνονται από την 5η ως τη 12η επαφή

Πηγή: Σύνδεσμος Στελεχών Πωλήσεων Αμερικής

Θα αρχίσεις να κάνεις επακολούθηση πιο συχνά; Θα ενσωματώσεις αυτή τη στρατηγική στη στρατηγική σου; Γράψε “ναι” στα σχόλια.

Αν όχι, ευχαριστώ! 🙂

Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *