[Βίντεο] Υποψήφιος: “Θα το δω και θα σου τηλεφωνήσω εγώ!”

“Θα το δω και θα σου τηλεφωνήσω εγώ” ή “θα το σκεφτώ και θα επικοινωνήσω εγώ.”

Σου έχει τύχει ποτέ να μιλάς με έναν υποψήφιο και να σου πει κάτι του τύπου “στείλε μου τις πληροφορίες, θα τις δω και θα σου τηλεφωνήσω εγώ”;

Ή “Καλό φαίνεται. Θα το σκεφτώ και θα επικοινωνήσω εγώ μαζί σου.”

Στο σημερινό άρθρο, θα μοιραστώ μαζί σου έναν απλό τρόπο για να χειρίζεσαι αποτελεσματικά τέτοιες περιπτώσεις και να κλείνεις συγκεκριμένα ραντεβού με τους υποψηφίους σου.

Σε κανέναν δεν αρέσει αυτό και ο βασικότερος λόγος είναι γιατί ΞΕΡΟΥΜΕ ότι συνήθως δεν θα μας τηλεφωνήσουν, αν το αφήσουμε έτσι.

Αν ο υποψήφιος έχει δει μία παρουσίαση και έχουμε κάνει και μία συζήτηση μετά την παρουσίαση, μας πει “θέλω λίγο χρόνο να το σκεφτώ” ή “θα το σκεφτώ και θα επικοινωνήσω μαζί σου”, η προσέγγιση είναι λίγο διαφορετική. Είχα μιλήσει για το πώς χειριζόμαστε την αντίρρηση – την αναβολή “θέλω να το σκεφτώ” σε προηγούμενο μάθημα.

Πώς χειρίζομαι τη φράση “θα σου τηλεφωνήσω εγώ”

Λέω λοιπόν στον υποψήφιο…: “Αν σας στείλω αυτό το βίντεο τώρα, πότε θα μπορέσετε να το δείτε για να ξαναμιλήσουμε;”

Και λέει ο υποψήφιος: “Θα το δω το βράδυ.”

Εγώ: “Πότε θα ήταν καλύτερα να ξαναμιλήσουμε αφού δείτε το βίντεο;”

Και λέει ο υποψήφιος: “Θα σας πάρω τηλέφωνο εγώ.”

Οπότε λέω…: “Ωραία, κανένα πρόβλημα. Περίπου πότε υπολογίζετε να μου τηλεφωνήσετε;”

Υποψήφιος: “Θα σας καλέσω αύριο.”

Εγώ: “Θα με καλέσετε πρωί ή απόγευμα;”

Υποψήφιος: “Το απόγευμα καλύτερα.”

Εγώ: “Περίπου τι ώρα για να έχω το νου μου, γιατί μπορεί είμαι σε κάποιο άλλο ραντεβού ή να μην μπορώ να μιλήσω όταν με καλέσετε…;”

Υποψήφιος: “Κατά τις 7.”

Εγώ: “Ωραία, το σημειώνω να μιλήσουμε αύριο στις 7 το απόγευμα.”

Υποψήφιος: “Οκ”

Εγώ: “Να σας ρωτήσω… θα σας πείραζε να σας καλέσω εγώ;”

Υποψήφιος: “Όχι, κανένα πρόβλημα.”

Εγώ: “Οκ, βλέπετε το βίντεο και μιλάμε αύριο στις 7.”

Τέλος τηλεφωνήματος.

Οπότε έτσι, κάνω συγκεκριμένη τη διαδικασία επακολούθησης και ελαχιστοποιώ τις εκκρεμότητες.

Δηλαδή, αν μου πει ότι θα μου τηλεφωνήσει αυτός, δεν διαφωνώ μαζί του. Συμφωνώ, τον ρωτάω ΠΟΤΕ θα μου τηλεφωνήσει, ποια μέρα και ώρα για να μπορώ να μιλήσω και αφού συμφωνήσουμε, τότε τον ρωτάω: “θα σας πείραζε να σας καλέσω εγώ εκείνη την ώρα;”

Και σχεδόν πάντα θα συμφωνούν μαζί σου.

Είναι μία εκπληκτικά απλή και αποτελεσματική “τεχνική” που βρήκα και σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις εσύ την διαδικασία, χωρίς να δείχνεις “απελπισμένος” ή “πιεστικός” προσπαθώντας με το ζόρι να του πεις ότι θα του τηλεφωνήσεις εσύ. Όλο αυτό λειτουργεί πολύ φυσικά.

Αν ο υποψήφιος επιμένει

Τώρα, αν στην ερώτησή μου “θα σας πείραζε να σας καλέσω εγώ;” απαντήσει πάλι “Καλύτερα να σας τηλεφωνήσω εγώ”, τότε δεν επιμένω.

Παρόλα αυτά, σημειώνω να του τηλεφωνήσω εγώ περίπου μισή ώρα μετά από την ώρα που είπε ότι θα με πάρει, ούτως ή άλλως. Δεν το αφήνω δηλαδή τελείως επάνω του.

Υπάρχει μόνο μία περίπτωση που τον αφήνω να με πάρει αυτός και αυτή η περίπτωση είναι όταν μιλάω με έναν υποψήφιο τον οποίο δεν ξέρω αν θα ήθελα να έχω στην επιχείρησή μου. Οπότε, αν μιλάω με έναν υποψήφιο, που έχει χαμηλή ενέργεια ή ο τρόπος επικοινωνίας του είναι τέτοιος που δεν ξέρω αν θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί του και μου πει “θα το δω και θα σου τηλεφωνήσω εγώ”, τότε το αφήνω έτσι.

Ουσιαστικά είναι ο τρόπος μου για να τον αποκλείσω.


Την επόμενη φορά που θα σου πει ένας υποψήφιος “Θα σου τηλεφωνήσω εγώ” δοκίμασέ το και πες μου πώς πήγε!

Ελπίζω να βρήκες χρήσιμο το σημερινό μάθημα. Αν το βρήκες, άφησε ένα σχόλιο. Εσύ πώς χειρίζεσαι τη φράση “θα σου τηλεφωνήσω εγώ”;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Δες εδώ την εκπαίδευση για το πώς να χειριστείς κάθε αντίρρηση, ερώτηση και αναβολή.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *