Θέλω πελάτες και συνεργάτες: Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό;

Τί είναι αυτό το τόσο μυστηριώδες “πλάσμα” που τρομάζει πολλούς που ασχολούνται με το δικτυακό μάρκετινγκ ή τις πωλήσεις οποιουδήποτε τύπου; Θέλω απλά περισσότερους πελάτες και συνεργάτες… ποιο είναι λοιπόν το μυστικό;

1. Το να βρούμε το κατάλληλο άτομο ή…

2. Το να λέμε και να κάνουμε τα σωστά πράγματα;

Ποια είναι η απάντηση;

Πώς θα αντιδρούσες σε μία μπουνιά;

Ας δοκιμάσουμε κάτι.

Ας πούμε ότι πηγαίνουμε σε ένα εμπορικό κέντρο και βρίσκουμε ένα τυχαίο άτομο. Το πλησιάζουμε και του δίνουμε 100€. Πιστεύεις ότι αυτό το άτομο θα αντιδράσει/ανταποκριθεί; Φυσικά. Θα μπορούσε να πει:

– «Ουάου! Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου. Ευχαριστώ»
– «Έχεις κι άλλα να μου δώσεις;»
– «Είμαι πολύ τυχερός!»
– «Ποια είναι η παγίδα;»

Τώρα, ας δοκιμάσουμε αυτό το πείραμα ξανά, απλά με μία λίγο διαφορετική προσέγγιση. Ας πούμε ότι πηγαίνουμε πάλι στο εμπορικό κέντρο, βρίσκουμε τυχαία ένα άτομο και αυτή τη φορά, του δίνουμε … μία δυνατή μπουνιά στη μύτη!

[Προσοχή: μην το δοκιμάσεις αυτό αν σκέφτεσαι: Θέλω να βρω πελάτες και συνεργάτες πάση θυσία.]

Πώς λες να αντιδράσει;

Αν είναι ευγενικό άτομο, θα μπορούσε να πει, «Αυτό που έκανες δεν ήταν σωστό». Ή μπορεί να είχε μία πιο βίαιη αντίδραση, σωστά;

Δύο διαφορετικές αντιδράσεις

Ας παρατηρήσουμε λοιπόν τώρα, τι ακριβώς συνέβη. Έχουμε το ίδιο ακριβώς άτομο, με δύο διαφορετικές αντιδράσεις.

Ερώτηση: «Η αντίδραση και η συμπεριφορά αυτού του ανθρώπου που βρήκαμε τυχαία, είχε να κάνει με το ίδιο το άτομο … ή είχε να κάνει με αυτό που είπαμε και κάναμε;»

Οι υποψήφιοι πελάτες και συνεργάτες που θέλω να βρω είναι ουδέτεροι

Αυτή είναι λοιπόν η απάντηση. Οι υποψήφιοι γενικά είναι ουδέτεροι … μέχρι που συναντούν εμάς και τότε αντιδρούν/ανταποκρίνονται σε αυτά που λέμε και σε αυτά που κάνουμε.

Δεν αρκεί να θέλω περισσότερους πελάτες και συνεργάτες. Χρειάζεται να ξέρω πώς να επικοινωνώ μαζί τους.

Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τι ακριβώς να λέμε και πώς ακριβώς να φερόμαστε όταν είμαστε με έναν υποψήφιο. Οι υποψήφιοι προτιμούν να ακούν έναν επαγγελματία – έναν άνθρωπο που ξέρει τι του γίνεται και που μπορεί να τους υποστηρίξει και να τους καθοδηγήσει στο να πετύχουν αυτά που θέλουν και που χρειάζονται.

Tom ‘Big Al’ Schreiter

Η μετάφραση και η δημοσίευση έγινε από τον Θεόδωρο Αραμπατζή με την άδεια του Tom Schreiter.

ΥΓ: Στην 5ωρη εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης, εξηγώ αναλυτικά, όλες τις δεξιότητες και τη γλώσσα επικοινωνίας, ώστε να γίνετε επαγγελματίες και να προσελκύετε ανθρώπους που θέλουν να σας ακούσουν και που μπορούν να σας εμπιστευτούν.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *