Δύο πράγματα που θα ήθελα να γνώριζα όταν ξεκινούσα στο Instagram

Χρησιμοποιώ το Instagram για την επιχείρησή μου εδώ και 10 χρόνια. Αυτά είναι τα 2 πράγματα που θα ήθελα να γνώριζα όταν ξεκινούσα στο Instagram.

Είμαι στα Social Media πολλά χρόνια, από τις εποχές MIRC και MySpace.

Στο Instagram συγκεκριμένα, είμαι από τον Ιανουάριο του 2011.

Από το 2007 χρησιμοποιώ τα social media για να προωθήσω τη δουλειά μου, για να γνωρίζω κόσμο, για να δικτυωθώ και ουσιαστικά για να επεκτείνω με διάφορους τρόπους τη δουλειά μου.

Αυτό που κάνω με τα social media, όπως και με το blog μου, είναι να προσφέρω αξία. Να σκέφτομαι τι θα ήταν χρήσιμο και άμεσα εφαρμόσιμο για κάποιον.

Παράλληλα με αυτά, μοιράζομαι και κάποια πιο προσωπικά πράγματα, γιατί έτσι το κοινό μπορεί να συνδεθεί περισσότερο με τον δημιουργό του περιεχομένου. 

Δεν είσαι απλά κάποιος που διδάσκει, αλλά είσαι και ο κάποιος που διδάσκει.

Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, δύο πράγματα που σίγουρα θα άλλαζα, θα ήταν τα εξής.

Περισσότερο χρήσιμο περιεχόμενο, λιγότερες προσωπικές δημοσιεύσεις

Tο βασικό περιεχόμενό μου θα ήταν περισσότερο εστιασμένο στη δουλειά και λιγότερο σε προσωπικές δημοσιεύσεις. Θα έμοιαζε περισσότερο με το πως είναι το feed μου στο Instagram τα τελευταία 2 χρόνια.

Καλό είναι να μοιράζεσαι προσωπικές σου φωτογραφίες. Aλλά αν έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις τα social media για να προωθήσεις τη δουλειά σου, η φάτσα σου, χωρίς κάποιον τίτλο, δεν είναι λόγος να σε ακολουθήσει κάποιος. Και αν η φάτσα σου είναι ο λόγος που σε ακολουθούν και όχι το περιεχόμενό σου, τότε ίσως κάτι δεν κάνεις καλά.

Εκτός και αν η φάτσα σου ΕΙΝΑΙ το περιεχόμενο και το προϊόν σου. Τότε το πράγμα αλλάζει.

Δώσε, αλλά μην διστάσεις και να ζητήσεις

Το δεύτερο που θα άλλαζα, θα ήταν να ζητάω πιο συχνά από κάποιον να αγοράσει ή να κάνει κάτι. Συνήθιζα διαρκώς να δίνω και ποτέ δεν ζητούσα να αγοράσουν.

Στο βιβλίο “Jab Jab Jab righ hook”, ο Gary Vaynerchuck to τονίζει πολύ αυτό. Δώσε πολλά και μετά ζήτα.

Κάποιοι κάνουν το αντίθετo: ζητάνε, ζητάνε, ζητάνε και δίνουν λίγο.

Άλλοι, όπως εγώ, δίνουν πολλά και ποτέ (ή πολύ σπάνια) ζητάνε.

Οπότε, ναι μεν μοιράσου χρήσιμα πράγματα, αλλά κάθε τόσο πρότεινέ τους το βιβλίο σου, το προϊόν σου, την υπηρεσία σου, να μπουν στη λίστα σου, να σε ακολουθήσουν ή να κάνουν εγγραφή στο κανάλι σου.

Έτσι, θα μπορέσεις να τους βοηθήσεις και να τους υποστηρίξεις καλύτερα δίνοντάς τους πρόσβαση σε όλες τις γνώσεις σου, χωρίς να νιώθεις ότι είναι μονόπλευρη η σχέση με το κοινό σου.


Αυτά είναι τα δύο πράγματα που θα ήθελα να γνώριζα όταν ξεκινούσα στο Instagram.

Ποιο είναι ένα πράγμα (ή δύο) που θα ήθελες να γνώριζες όταν ξεκινούσες στα social media; Μοιράσου το στα σχόλια.

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Αν θέλεις να βάλουμε ΜΑΖΙ μία ολοκληρωμένη στρατηγική στα Social Media, ζήτα να προγραμματίσουμε μία ΔΩΡΕΑΝ σύντομη συζήτηση, για να δούμε πώς μπορώ να σε υποστηρίξω στην ανάπτυξή σου στο Instagram ή γενικά στα social media.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *