[Βίντεο] Πώς να κάνεις τους συνεργάτες σου να δουλέψουν

Στο σημερινό μάθημα θα μοιραστώ μαζί σου 3 απλές ιδέες για το πώς να κάνεις τους συνεργάτες σου να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν.

Μία από τις συχνότερες ερωτήσεις που δέχομαι όταν προπονώ δικτυωτές και μία από τις ερωτήσεις που είχα για τα πρώτα μου χρόνια στη δικτύωση ήταν “πώς μπορώ να κάνω τους συνεργάτες μου να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν;”

Γιατί ξέρεις, όταν κάνεις ένα νέο συνεργάτη και μετά από κάποιο διάστημα τελικά αυτός τα παρατάει, αυτό σε κάνει να είσαι διστακτικός στις επόμενες επαφές, γιατί σκέφτεσαι ότι “και να τον γράψω, πάλι μπορεί να τα παρατήσει και να τον χάσω.”

Σε προηγούμενο μάθημα, είχα μιλήσει για το πώς παρακινώ την ομάδα μου.

Τώρα θα ήθελα να σου αναφέρω την εμπειρία μου, για το πώς να κάνεις τους συνεργάτες σου να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν.

1. Να είσαι εσύ ο ίδιος το παράδειγμα.

Να είσαι το πιο ισχυρό παράδειγμα σε όλη σου την ομάδα, ως ένας άνθρωπος που χτίζει σταθερά την επιχείρηση. Καθόρισε τον ρυθμό, εισάγοντας σταθερά καινούργια άτομα στο δίκτυό σου. Οι συνεργάτες σου είναι πιο πιθανόν να κάνουν αυτό που βλέπουν τον ηγέτη τους (εσένα) να κάνει.

2. Βασικά, δεν θα μπορέσεις ποτέ να “κάνεις” τους συνεργάτες σου να δουλέψουν.

Θα χρειαστεί να βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους και να τους βοηθήσεις να ξεκινήσουν σωστά. Μετά, αφού μάθουν τη δουλειά και μπορέσουν να αντιγράψουν τις δράσεις σου, θα τους συναντάς στα events (παρουσιάσεις, σεμινάρια, συνέδρια κλπ)! 

Προφανώς, αν πέρα από συνεργάτες, είστε και φίλοι, θα τους τηλεφωνείς και κάθε τόσο. 

Μία από τις συνήθειες που είχε ο σπόνσοράς μου στην πρώτη μου εταιρία, ήταν η εξής. Κάθε βράδυ, όταν τελείωνε με τα τηλέφωνα σε υποψηφίους, καθόταν και έπαιρνε με τη σειρά τηλέφωνο τους συνεργάτες του. Ακόμα και αυτούς που δεν ήταν πολύ ενεργοί, ακόμα και αυτούς που δεν εμφανιζόντουσαν σε όλα τα meetings. Έπαιρνε έστω και για ένα “γεια, πήρα να δω τι κάνεις”.

Κατά τ’ άλλα, δεν μπορείς να κάνεις τους συνεργάτες σου να δουλέψουν. Μπορείς όμως να βρεις τους ανθρώπους που είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν και να ΜΗΝ τους κάνεις να ΜΗ θέλουν να κάνουν τη δουλειά – να μην τους διώξεις με λίγα λόγια.

3. Τα events

Οι εκδηλώσεις είναι το μόνο πράγμα που έχω δει στην καριέρα μου που κρατάει τους ανθρώπους στη δουλειά και που δεν τα παρατάνε. Έχω δει ανθρώπους σε όλα τα επίπεδα να τα παρατάνε για διάφορους λόγους. Οι άνθρωποι γενικά τα παρατάνε από πράγματα που ξεκινάνε. Λίγοι είναι αυτοί που φτάνουν στον τελικό τους προορισμό, πετυχαίνοντας τους αρχικούς τους στόχους.

Η συμμετοχή λοιπόν σε εκδηλώσεις, είναι το πιο ισχυρό πράγμα που θα κρατήσει τους συνεργάτες σου στη δουλειά.

Με λίγα λόγια…

Άρα, αν θέλεις να κάνεις τους συνεργάτες σου να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν…

  • 1ον χρειάζεται να θέσεις εσύ το παράδειγμα,
  • 2ον συνειδητοποίησε ότι ΔΕΝ μπορείς να τους κάνεις να δουλέψουν, αλλά χρειάζεται να βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους, που όντως θα κάνουν τη δουλειά
  • και 3ον, ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσεις τους συνεργάτες σου στη δουλειά, είναι μέσω των εκδηλώσεων.

Οι συνεργάτες σου θα έχουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχουν τους στόχους τους, αν κατέχουν το αντικείμενο της δουλειάς μας, του δικτυακού μάρκετινγκ. Αν μάθουν πώς να κάνουν σωστά τη δουλειά, θα μείνουν ευκολότεα. Και χρειάζεται να τους δώσετε τα κατάλληλα βήματα ξεκινώντας. 

[Όλα τα βήματα για το πώς να χτίσει κάποιος μία πετυχημένη επιχείρηση, περιέχονται στο βιβλίο μου, το Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Δες το εδώ.]


Ελπίζω να βρήκες χρήσιμο το σημερινό μάθημα. Αν το βρήκες, άφησε ένα σχόλιο. Εσύ ξέρεις πώς να κάνεις τους συνεργάτες σου να δουλέψουν;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *