Στο σημερινό άρθρο θα μοιραστώ μαζί σου τα 6 σημαντικά βήματα για να ξεκινήσεις μία συζήτηση στο τηλέφωνο και να κάνεις μία επιτυχημένη προσέγγιση.
Το να τηλεφωνείς σε ανθρώπους από μία καλή λίστα υποψηφίων είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και άνετους τρόπους να χτίσεις την επιχείρησή σου.
Οι άνθρωποι που θέλουν την ευκαιρία σου
Ο λόγος που ισχύει αυτό είναι πολύ απλός. Οι άνθρωποι στους οποίους τηλεφωνείς έχουν ήδη “σηκώσει το χέρι τους”, έχουν δείξει μία ανάγκη. Ενδιαφέρονται να κάνουν μία αλλαγή και να κάνουν αυτή την αλλαγή μέσω μίας επιχείρησης από το σπίτι.
Και κατά τη διάρκεια της ενδιαφέρουσας εποχής που ζούμε με την παγκόσμια οικονομία σε ύφεση και μία νέα οικονομία και ένας νέος κόσμος να γεννιέται, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα ψάχνουν και θα είναι ανοιχτοί σε έναν διαφορετικό τρόπο να ασφαλίσουν την τωρινή τους κατάσταση και μέλλον. Θα αρχίσουν να ανταποκρίνονται όλο και πιο συχνά σε ευκαιρίες εργασίας από το σπίτι.
Επίσης θα ψάχνουν κάποιον αυθεντικό άνθρωπο τον οποίο μπορούν να εμπιστευτούν και να δουλέψουν μαζί του.
Το να απαντήσεις στα τηλεφωνήματά τους και να τους τηλεφωνήσεις είναι μία άλλη δεξιότητα που θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις και να ασφαλίσεις το δικό σου μέλλον.
Επομένως, το να χρησιμοποιήσεις μία καλή λίστα υποψηφίων ή να συγκεντρώσεις τους δικούς σου υποψήφιους έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Λάθη που κάνουν πολλοί δικτυωτές
Ωστόσο, αν βρεις ότι η συχνότητα μετατροπής σου είναι πολύ χαμηλή (μ’ αυτό εννοώ, ότι τηλεφωνείς σε πολλούς υποψηφίους για να γράψεις έναν), τότε η αιτία του προβλήματος θα μπορούσε να είναι ο τρόπος που προσεγγίζεις τις επαφές σου.
Για παράδειγμα, σε μια συζήτηση στο τηλέφωνο πολλοί δικτυωτές έχουν διδαχθεί να:
* Χρησιμοποιούν “κονσερβοποιημένα” σενάρια όταν κάνουν τηλεφωνήματα.
* Εστιάζουν στο να κάνουν το άτομο όσο πιο γρήγορα γίνεται να παρακολουθήσει μία παρουσίαση ή ένα website το οποίο θα κάνει το “κλείσιμο”.
Και εκεί βρίσκεται η αιτία του προβλήματος που κάνει τους περισσότερους ανθρώπους να είναι αντιδραστικοί απέναντί σου.
Νιώθουν ότι τους φέρεσαι σαν τίποτα περισσότερο από πρόβατα στο μαντρί. Μπορούν να δουν ποιος είναι ο σκοπός σου και μπορούν να καταλάβουν ότι δεν είναι πραγματικά να τους βοηθήσεις να καλύψουν τις ανάγκες τους – αλλά ότι εσύ θέλεις να καλύψετε τις δικές σου!
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι άνθρωποι μισούν να τους φέρονται μ’ αυτό τον τρόπο … και ανταποκρίνονται δημιουργώντας αντίσταση μέσω των αντιρρήσεων και της απόρριψης.
Έτσι, για να σε βοηθήσω να αποφύγεις αυτή την παγίδα, ρώτησε τον εαυτό σου αυτή την ερώτηση … “Γιατί απάντησε αυτό το άτομο στη διαφήμισή/ιστοσελίδα μου σχετικά με την επιχειρηματική μου ευκαιρία;”
Η απάντηση είναι ότι κάτι λείπει και ότι ψάχνουν να κάνουν μία αλλαγή στη ζωή τους. Οπότε η δουλειά σου είναι να βρείτε τι είναι αυτό παίρνοντάς τους συνέντευξη και επιτρέποντάς τους να μιλήσουν γι’ αυτό. Ψάχνεις να ανακαλύψεις αν η λύση σου θα ταιριάξει μ’ αυτό που ψάχνουν. Ίσης σημασίας, είναι να ανακαλύψεις αν είναι το είδος τους ανθρώπου που ψάχνεις. Κάποιον που θα είναι ένα ενθουσιώδες και δραστήριο μέλος της ομάδας σου.
Η συζήτηση στο τηλέφωνο
Είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις πως το να ξεκινήσεις τη συζήτηση στο τηλέφωνο σωστά είναι κρίσιμο.
Εδώ είναι μία φόρμουλα 6 βημάτων που σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις για να τηλεφωνήσεις και να συνδεθείς με κάποιον από μία λίστα υποψηφίων:
Βήμα 1: Δήλωσε ποιος είσαι.
Βήμα 2: Από πού είσαι.
Βήμα 3: Δώσ’ τους μία ιδέα για τον λόγο που τηλεφωνείς, αναφέροντας και υπενθυμίζοντάς τους ότι σου το ζήτησαν.
Βήμα 4: Ρώτησέ τους αν είναι καλή στιγμή να μιλήσετε.
Βήμα 5: Ανακάλυψε αν συνεχίζουν να ψάχνουν.
Βήμα 6: Βρες ποια είναι η τωρινή τους κατάσταση και ρώτησε πώς μπορείς να τους βοηθήσεις.
Και εδώ είναι μία ερώτηση που μπορείς να χρησιμοποιήσεις (προσάρμοσέ την για τη δική σου κατάσταση) στο Βήμα 6 στην αρχή της συζήτησης : “Πριν μιλήσω γι’ αυτό που έχω να σας προτείνω, ίσως θα μπορούσατε να μου πείτε … τι ήταν αυτό που διαβάσατε στη διαφήμιση που σας τράβηξε την προσοχή;” (Ή κάποια άλλη ερώτηση που σας δίνει εικόνα των αναγκών του).
Επομένως όταν τηλεφωνείς σε υποψηφίους, επικεντρώσου στον σκοπό σου, ο οποίος είναι να ανακαλύψεις πώς και αν μπορείς να βοηθήσεις το άτομο με το οποίο μιλάς. Τα τηλεφωνήματά σου θα είναι τότε πιο παραγωγικά και πιο απολαυστικά.
Μπορείς να μάθεις πολλά περισσότερα, για το πώς να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα όταν τηλεφωνείς σε υποψηφίους, από το βιβλίο “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ”
Επίσης, για μία ολοκληρωμένη τηλεφωνική προσέγγιση, αξίζει να μελετήσεις την εκπαίδευσή μου “Ακαταμάχητη Πρόσκληση.”
Το σημαντικό είναι να χρησιμοποιείς την προσέγγιση που θα σε κάνει να είσαι Ακαταμάχητος στην αγορά δίνοντάς σου αυτοπεποίθηση και κατανόηση για το πώς μπορείς να τους βοηθήσεις να πετύχουν τους στόχους τους.
Θα τα πούμε στην κορυφή.