[Βίντεο] Να του μιλήσω για την επιχειρηματική ευκαιρία ή για τα προϊόντα;

Θα πρέπει να μιλήσεις στους υποψηφίους σου για την επιχειρηματική ευκαιρία ή για τα προϊόντα ταυτόχρονα ή θα πρέπει να γίνει ξεχωριστά;

Στο σημερινό μάθημα απαντώ σε μία ερώτηση που έχω δεχθεί πολλές φορές και που ήταν και δική μου απορία όταν ξεκίνησα:

“Μπορείς σε κάποιον που θέλει να αγοράσει κάποια προϊόντα, να τον ρωτήσεις από την αρχή αν ενδιαφέρεται να το κάνει και για δουλειά; Ή μήπως δεν του λες τίποτα μέχρι να έχει αποτέλεσμα;”

Είναι καλύτερο να μιλάς ταυτόχρονα και για τα δύο;

Μπορείς να κάνεις το ένα ή το άλλο, αλλά όχι και τα δύο μαζί.

Η καλύτερη απάντηση που μπορώ να δώσω είναι: να κάνεις το ένα ή το άλλο, αλλά όχι και τα δύο μαζί.

Επιχειρηματική ευκαιρία ή προϊόντα;

Η στρατηγική που διδάσκουν πολλές εταιρίες είναι να ξεκινήσεις μιλώντας για την επιχειρηματική ευκαιρία και αν ο υποψήφιος δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτήν, τότε να τον μετατρέψεις σε πελάτη μιλώντας για τα προϊόντα.

Αντίστοιχα, αν ένας υποψήφιος πελάτης ενδιαφέρεται και θέλει να αγοράσει, καθώς κλείνεις την πώληση, να του πεις: “Ξέρεις, μπορείς να κερδίσεις και χρήματα από αυτό”.

Αυτή είναι μία πολύ συνηθισμένη στρατηγική, ωστόσο για μένα προσωπικά δεν έχει δουλέψει.

Έτσι, αυτό που κάνω είναι να προσεγγίζω πελάτες και να χτίζω το δίκτυό μου με συνεργάτες, χωρίς να προσπαθώ να τα συγχωνεύσω αυτά τα δύο μαζί.

Φυσικά και θα ήθελα οι πελάτες μου να γίνουν κάποια στιγμή και συνεργάτες μου. Δεν πιέζω όμως για να γίνει αυτό. Γιατί είναι πιθανό ο υποψήφιος να αποτραβηχτεί τελείως και να μη θέλει πλέον ούτε τα προϊόντα.

Σου έχει συμβεί ποτέ αυτό; Άφησε ένα σχόλιο.

Πώς κάνουμε τη μετάβαση από πελάτες σε συνεργάτες;

Αυτό που κάνω αρχικά είναι να δημιουργώ μια βάση με ευχαριστημένους πελάτες που αγοράζουν τα προϊόντα. Όταν μετά από ένα διάστημα χρήσης, κάποιος μου πει ότι νιώθει πραγματικά πολύ ευχαριστημένος από το προϊόν, λέω: “Μήπως γνωρίζεις και κάποιον άλλον που χρειάζεται κάτι τέτοιο και θα του άρεσε να το χρησιμοποιήσει;” Ζητώ δηλαδή μία σύσταση.

Αφού μου δώσει σύσταση, επικοινωνώ με τον συστηνόμενο και αν το άτομο εκείνο αγοράσει, καλώ στον πελάτη που μου έδωσε τη σύσταση και τον ευχαριστώ. Στη συνέχεια, του προτείνω να του δώσω το μέρος της προμήθειας που του αναλογεί.

Πολλές φορές το άτομο μπορεί να αρνηθεί. Άλλες φορές, όμως, ενδιαφέρεται να μάθει πώς μπορεί να κερδίζει χρήματα από αυτό. Εδώ έχει γίνει το άνοιγμα για να μιλήσω για την επιχειρηματική ευκαιρία!

Με αυτό τον τρόπο δεν ρισκάρω να χάσω έναν ευχαριστημένο πελάτη. Επιπλέον, δίνω τη δυνατότητα στον υποψήφιο να εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επιχειρηματική ευκαιρία.

Κατά τη γνώμη μου, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να μιλήσεις για την επιχειρηματική ευκαιρία ή για τα προϊόντα σου. Όχι ταυτόχρονα, αλλά το ένα μετά άλλο.


Εσύ μιλάς ταυτόχρονα για την επιχειρηματική ευκαιρία ή για τα προϊόντα σου; Άφησε ένα σχόλιο.

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *