Ο φόβος της επιτυχίας – «Και αν τελικά μου πει “ναι”»;

Η αναβλητικότητα που έχουν πολλοί, δεν προέρχεται μόνο από το φόβο της αποτυχίας. Ο φόβος της επιτυχίας είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας, που σταματάει δικτυωτές και επαγγελματίες από το να μπουν τελικά στη δράση.

Οι περισσότεροι που συνεργάζονται με κάποια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, είναι αναβλητικοί στο να επικοινωνήσουν με ανθρώπους εξαιτίας του φόβου. Φοβούνται να τηλεφωνήσουν σε άτομα από τη λίστα τους, φοβούνται να προσεγγίσουν αγνώστους στο δρόμο, φοβούνται να βάλουν διαφημίσεις, γιατί υπάρχει η περίπτωση να τους πουν “όχι”.

Με λίγα λόγια, φοβούνται την απόρριψη. Φοβούνται το “όχι”.

Αυτό συμβαίνει στην αρχή. Στην πορεία, καθώς προχωράνε και μιλάνε με κάποιους ανθρώπους, βλέπουν ότι τελικά το “όχι” δεν είναι και τόσο κακό. Μάλιστα πολλές φορές δίνει μία αίσθηση εσωτερικής κάθαρσης. Έκανες την πρόσκληση, σου είπε όχι, έφυγε ένα βάρος από πάνω σου. Ουφ!

Αν σου πει “Ναι”;

Τι γίνεται όμως όταν στην πρόσκλησή μας, κάποιος μας πει “ναι”;! Τι γίνεται όταν ο άλλος ανταποκριθεί θετικά; Όταν εκδηλώσει ενδιαφέρον; Όταν μας πει “ακούγεται ενδιαφέρον, μπορείς να μου εξηγήσεις περισσότερα;”

Τότε έρχεται ο φόβος της επιτυχίας

Τότε είναι που αρχίζουμε να χάνουμε τη μπάλα. Αρχίζουμε να ιδρώνουμε, να χάνουμε τα λόγια μας, να μας πιάνει λογοδιάρροια… και τελικά τι γίνεται; Χάνουμε έναν θετικό υποψήφιο! Πάει! Το χάσαμε το παλικάρι!

Πάει! Το χάσαμε το παλικάρι!

Θοδωρής Αραμπατζής, Σεπτέμβριος 2016

Όταν αρχίζουμε λοιπόν να δουλεύουμε και αφού έχουμε κάνει μερικές επαφές, βλέπουμε ότι  τελικά τα “ναι” είναι πιο “τρομακτικά” από τα “όχι”. Γιατί όταν κάποιος μας πει όχι, απλά προχωράμε στον επόμενο υποψήφιο. Αν όμως μας πει ναι, τότε θα πρέπει να γνωρίζουμε πού θα τον οδηγήσουμε, πώς θα απαντήσουμε σε ερωτήσεις, πώς θα του εξηγήσουμε την εταιρία και τα προϊόντα μας, πώς θα τον εκπαιδεύσουμε αν τελικά γίνει συνεργάτης μας. Όταν πει “ναι”, είναι τότε που ξεκινάει η δουλειά μας! Εκεί φαίνεται αν είμαστε καλά προετοιμασμένοι και εκπαιδευμένοι.

Και όταν δεν ξέρουμε πώς να απαντήσουμε στο “ναι”, νιώθουμε πολύ χειρότερα από τα “όχι”, γιατί νιώθουμε ότι χάνουμε έναν πολύ καλό υποψήφιο, λόγω της ανικανότητάς μας να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά.

Και για κάθε έναν που ενώ είπε “ναι”, τελικά τον χάσαμε ή δεν καταφέραμε να τον υποστηρίξουμε, ενισχύουμε το φόβο της επιτυχίας μέσα μας.

Όταν ένας υποψήφιος σας λέει “ναι”, χάνεις τη μπάλα ή γνωρίζεις πώς ακριβώς να τον οδηγήσεις στο να ξεκινήσει και τελικά να πετύχει;

Στην εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης, εξηγώ ακριβώς πώς οδηγούμε έναν υποψήφιο από την πρόσκληση στην παρουσίαση και από την παρουσίαση στην εγγραφή. Όπως επίσης και στο βιβλίο μου, Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ, έχω διάφορα κεφάλαια που μιλούν για το πώς κλείνουμε το ραντεβού, πώς κάνουμε την παρουσίαση και πώς υποστηρίζουμε τον καινούργιο μας συνεργάτη.

Απόκτησε τις δεξιότητες που απαιτούνται για να μην χάνεις ποτέ κάποιον που σου λέει “ναι” και δες την επιχείρησή σου και την αυτοπεποίθησή σου να φτάνει στα ύψη!

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Δες εδώ τι είπαν άλλοι επαγγελματίες για το βιβλίο μου και πώς τους βοήθησε στη δουλειά τους.

1 Comment

  1. Χρήστος Κοκοκυρης 1 Μαΐου 2020 at 16:19

    Όντως δεν είναι εύκολο! Θέλει γερό στομάχι!!!

    Reply

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.