“Εστίασε όλη την προσοχή σου στο άλλο άτομο!” Αυτή είναι μια πολύ αποτελεσματική δεξιότητα επικοινωνίας που μοιράζομαι μαζί σου σήμερα.
Πολλές φορές, μιλάω με συνεργάτες μου και δικτυωτές και μου αναφέρουν ότι κατά την επικοινωνία τους με υποψήφιους πελάτες και συνεργάτες αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
Δεν έχουν τι να πουν, δε βρίσκουν θέμα συζήτησης, καταλήγουν να συζητάνε για άσχετα πράγματα. Ακόμα χειρότερα, μπορεί να καταλήγουν να συζητάνε για τον ίδιο τον δικτυωτή και το όνειρό του να χτίσει την επιχείρησή του!
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο υποψήφιος να αδιαφορεί για την κουβέντα, ο δικτυωτής να φαίνεται κατώτερος και βαρετός συνομιλητής. Ο υποψήφιος δεν είχε μία ευχάριστη εμπειρία επικοινωνίας.
Εστίασε όλη την προσοχή σου στον άλλο!
Στους ανθρώπους αρέσει πολύ να μιλάνε για τον εαυτό τους. Όταν κάνεις ερωτήσεις που κάνουν τον άλλο να μιλάει για πράγματα που τον παθιάζουν ή που τον προβληματίζουν, τότε με φυσικό τρόπο έλκεται σε εσένα.
Κάνε ερωτήσεις για τα παιδιά του, για την καριέρα του, τι του αρέσει να διαβάζει. Μάθε τι του αρέσει να κάνει στον ελεύθερό του χρόνο. Προσπάθησε να τον καταλάβεις, κατανοώντας τη δική του οπτική γωνία. Το να κάνεις τον άλλο να σου αποκαλύψει τον εσωτερικό του κόσμο, μπορεί να σε κάνει να δείχνεις ως ανώτερος συνομιλητής … και κατά συνέπεια, πολύ ελκυστικό άτομο.
Την επόμενη φορά που θα θέλεις να κάνεις μία ακαταμάχητη συζήτηση, εστίασε όλη την προσοχή σου στο άλλο άτομο και δες το αποτέλεσμα!
Θα τα πούμε στην κορυφή,
ΥΓ: Μάθε πώς να γίνεις ακαταμάχητος στην επικοινωνία. Δες την εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης.