Σ’ αυτό το μάθημα θα σου δώσω ένα σενάριο για το πώς να ξεκινάς τις συζητήσεις σου στο τηλέφωνο με υποψηφίους που σου έχουν ζητήσει πληροφορίες.
Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσεις σωστά.
Πρώτα απ’ όλα, αν θέλεις να ξεκινήσεις μία ανοιχτή συζήτηση ή έναν διάλογο, είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσεις σωστά. Το πρώτο στάδιο, το στάδιο του “Χαιρετισμού“, είναι σχεδιασμένο για να το πετύχει αυτό. Σε προετοιμάζει για να έχεις ένα επιτυχημένο δεύτερο στάδιο, το στάδιο της Πρόκρισης, το οποίο θα καθορίσει τι θα παρουσιάσεις ως λύση.
Δες αναλυτικά τα βήματα της Φόρμουλας Πρόσκλησης (Χαιρετισμός, Πρόκριση, Πρόσκληση, Κλείσιμο σε Δράση, μελετώντας 5ωρη εκπαίδευση, Ακαταμάχητη Πρόσκληση)
Διαφορετικά από άλλες προσεγγίσεις πωλήσεων που επικεντρώνονται στο να κάνεις την παρουσίασή σου στο ξεκίνημα, αυτή η μέθοδος είναι περισσότερο αποτελεσματική, επειδή προσαρμόζεις την παρουσίασή σου με βάση την ανοιχτή συζήτηση που είχες με τον υποψήφιο κατά την πρόκριση, όπου ανακάλυψες τι είναι αυτό που χρειάζεται, τι είναι αυτό που θέλει και ποιο είναι το επίπεδο δέσμευσής του.
Το παράδειγμα που θα σου δώσω είναι για όταν τηλεφωνούμε σε έναν υποψηφίο που μας έχει στείλει τα στοιχεία του από κάποια διαφήμισή μας. (πχ αγγελία)
Η αρχή του σεναρίου.
1. Γεια σας, θα μπορούσα να μιλήσω με τον κύριο [Το Όνομά τους] παρακαλώ;
2. Γεια σας κε [Το Όνομά τους]… λέγομαι [το όνομά σας] και τηλεφωνώ από [την περιοχή σας]. Είμαι ανεξάρτητος συνεργάτης της εταιρίας [Όνομα της εταιρίας σας] και σας τηλεφωνώ γιατί πρόσφατα απαντήσατε στο website/αγγελία μου ζητώντας πληροφορίες για το πώς θα κερδίσετε ένα εισόδημα ξεκινώντας τη δική σας επιχείρηση.
3. …. Έχετε λίγο χρόνο να μιλήσουμε τώρα; Σας βρίσκω σε καλή στιγμή;
4. Ωραία, ευχαριστώ! [Το Όνομά τους]… ο λόγος που σας καλώ είναι για να σας κάνω μερικές ερωτήσεις για να μιλήσουμε για εσάς και για αυτό που ψάχνετε και για το αν η επιχείρησή μου θα μπορούσε να σας καλύψει και αν θα μπορούσε… να σας βοηθήσω να πάρετε τις κατάλληλες πληροφορίες … Για παράδειγμα…
(ΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ. Μην περιμένεις να πάρεις την άδειά του… να έχεις ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ… εσύ είσαι ο Γενικός Διευθυντής – εσύ είσαι ο ηγέτης! Οι άνθρωποι ψάχνουν ηγεσία, όχι κάποιον που είναι αβέβαιος.)
Επίσης να θυμάσαι ότι ο τρόπος που ξεκινάς συζητήσεις, στο τηλέφωνο ή δια ζώσης, παίζει καθοριστικό ρόλο στο πώς θα εξελιχθεί η συζήτηση.
5. Τι ήταν αυτό που διαβάσατε στο website/αγγελία μου και σας έκανε να πάρετε τηλέφωνο; Τι σας τράβηξε την προσοχή;
Και μετά μπορείς να συνεχίσεις με περισσότερες ερωτήσεις “Χαιρετισμού” και “Πρόκρισης”. Βρες το υπόλοιπο σενάριο και άκουσέ με να χρησιμοποιώ αυτή τη φόρμα, στην 5ωρη εκπαίδευση, Ακαταμάχητη Πρόσκληση.
Με δικτυακούς χαιρετισμούς
Αν θέλεις περισσότερα σενάρια τηλεφωνικών αλλά και προσωπικών επαφών, μπορείς να διαβάσεις το βιβλίο Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ ή να ακούσεις την εκπαίδευση (Mp3/CD): “Πώς να προσελκύσετε υποψηφίους από το πουθενά.”
Δες περισσότερα σενάρια και τρόπους προσέγγισης, στο κανάλι μου στο YouTube. Θυμήσου να κάνεις εγγραφή για να λαμβάνεις ειδοποίηση για νέα βίντεο.