Μην προσπαθείς να πείσεις – κάνε “follow up”

Όπως λέει ένα παλιό ρητό στις πωλήσεις “Οι ερασιτέχνες πείθουν, οι επαγγελματίες διαλέγουν”… Μην προσπαθείς να πείσεις κάποιον να ασχοληθεί με αυτό που έχεις. Μάθε να κάνεις σωστό “follow up” ή αλλιώς επακολούθηση.

Το “follow up” ή αλλιώς η επακολούθηση, με δυο λόγια είναι το να κρατάς επαφή με κάποιον υποψήφιο (και υπάρχων) πελάτη ή συνεργάτη. Σ’ αυτό το μάθημα, μιλάμε για το να κρατήσεις επαφή με έναν υποψήφιος πελάτη ή συνεργάτη – με κάποιον που είδε μία παρουσίασή σου, αλλά δεν αποφάσισε να ξεκινήσει άμεσα.

Ως ένα βαθμό, συμφωνώ κι εγώ με αυτό το παλιό ρητό.

Δεν θέλω να πιέσω κάποιον για να ξεκινήσει μία δική του επιχείρηση και πιστεύω ότι είναι καλύτερο να λέμε λιγότερα σε περισσότερους. Έτσι θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στο να βρούμε ανοιχτόμυαλα άτομα που είναι έτοιμα για μία αλλαγή. Ωστόσο, πιστεύω επίσης και στην επακολούθηση. Πολλοί από τους πιο πετυχημένους δικτυωτές στον κόσμο, ξεκίνησαν πολύ μετά από την πρώτη προσέγγιση. Σε κάποιους χρειάστηκαν 5, 7 ή ακόμα και 20 επακολουθήσεις, για να το αποφασίσουν τελικά.

Κάνω ένα γρήγορο πέρασμα

Η νοοτροπία μου πάνω σε αυτό, η οποία με έχει βοηθήσει για να στρατολογήσω περισσότερα από 500 (μέχρι τον Απρίλη του 2017) άτομα στην καριέρα μου, είναι η εξής: Μου αρέσει να περνάω γρήγορα τις πρώτες προσεγγίσεις μου και να ξεκαθαρίζω ποιος είναι πρόθυμος να δει κάποιες πληροφορίες.

Αν έχω μία λίστα 100 ατόμων, μπορώ να επικοινωνήσω με όλα τα άτομα σε 1-2 μέρες και ίσως να βρω 10 άτομα που να είναι πρόθυμα να δουν μία παρουσίαση ΑΜΕΣΑ. Οι υπόλοιποι 90 θα μπουν σε μία λίστα επακολούθησης για αργότερα. Οι μόνοι που διαγράφονται από τη λίστα μου, είναι αυτοί που είναι πραγματικά αρνητικοί ή ακούγονται ότι βαριούνται τη ζωή τους και με τους οποίους δεν θα ήθελα να συνεργαστώ. Στη συνέχεια, αυτοί οι 10 που θα δουν μία παρουσίαση, θα μπουν σε μία άλλη λίστα, με τους πιο ζεστούς υποψηφίους. Με αυτούς θα κάνω folow up (επακολούθηση) μέχρι να γραφτούν ή να αγοράσουν.

Τα χρήματα βρίσκονται στο follow up (στην επακολούθηση)

Δεν παρακαλάω και δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. Απλά κάνω follow up (επακολούθηση)

Τα χρήματα όντως βρίσκονται στο follow up (στην επακολούθηση). Αυτή είναι η πιο σημαντική πτυχή της ανεύρεσης νέων πελατών και συνεργατών. Αυτό είναι που κάνω καθημερινά. Δεν παρακαλάω και δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. Βέβαια, συνεχώς αναζητώ διαφορετικές προσεγγίσεις για να μοιραστώ με τους ανθρώπους τους λόγους που αυτή η επιχείρηση είναι η απάντηση στις προκλήσεις της ζωής τους και το κλειδί για την ελευθερία τους.

Είχα πάρα πολλά άτομα που ξεκίνησαν συνεργασία μαζί μου που μου είπαν ότι αποφάσισαν να συνεργαστούν μαζί μου, γιατί κατάφερα να κρατήσω επαφή μαζί τους για πολύ καιρό, με έναν διακριτικό και ενημερωτικό τρόπο.

Εσύ με ποιο τρόπο κρατάς επαφή και κάνεις επακολούθηση με τους ανθρώπους που έχουν δει τις πληροφορίες σου και τους οποίους θα ήθελες να έχεις στην ομάδα σου;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Συγγραφέας του βιβλίου “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ
Δημιουργός του προγράμματος “Ο Δικτυωτής του μέλλοντος
Προγραμμάτισε μια ΔΩΡΕΑΝ επιχειρηματική ανάλυση μαζί μου

ΥΓ: Αν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις το ιδανικό εργαλείο επακολούθησης για δικτυωτές, μπες εδώ.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *