6 Απαραίτητα Βήματα για Παρουσίαση Εταιρείας MLM [Βίντεο]

Αν ασχολείσαι με το δικτυακό μάρκετινγκ, με ασφάλειες, αν είσαι coach, χρειάζεται να ξέρεις τα απαραίτητα βήματα για ΚΑΘΕ παρουσίαση εταιρείας.

Αν ασχολείσαι με το δικτυακό μάρκετινγκ, με ασφάλειες, αν είσαι coach ή αν πουλάς οποιοδήποτε προϊόν, σε ραντεβού ένας προς έναν, και δυσκολεύεσαι να παρουσιάσεις τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την επιχειρηματική σου ευκαιρία αποτελεσματικά, τότε η φόρμουλα που θα σου δώσω, θα σε βοηθήσει να διώξεις το άγχος είτε παρουσιάζεις σε δικούς σου υποψηφίους, είτε σε υποψηφίους δικών σου συνεργατών.

Το σημερινό μάθημα είναι από το κεφάλαιο του βιβλίου μου “Τα απαραίτητα συστατικά κάθε παρουσίασης”. Μπορείς να βρεις το βιβλίο μου μπαίνοντας στο greekcoach.gr/book.

Η παρουσίαση της εταιρείας

Σε όλες τις παρουσιάσεις, είτε είναι προσωπικά “ένας προς έναν””, είτε είναι από το τηλέφωνο, είτε από το ίντερνετ, είτε μία μεγαλύτερη σε ένα ομαδικό meeting, χρειάζεται να σιγουρευτείς ότι θα καλύπτεις κάποια συγκεκριμένα απαραίτητα στοιχεία.

Έτσι θα δώσεις στον υποψήφιό σου αρκετές πληροφορίες για να μπορέσει να πάρει μία απόφαση. Αλλά όχι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ πληροφορίες για να δημιουργηθεί σύγχυση μέσα του.

Τα βήματα που θα δώσω είναι κυρίως όταν θέλουμε να παρουσιάσουμε την επιχειρηματική μας ευκαιρία σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν συνεργασία μαζί μας και θέλουν να μάθουν για το επιχειρηματικό πρόγραμμα της εταιρίας μας. Αλλά η φόρμουλα αυτή, μπορεί να προσαρμοστεί και για την παρουσίαση προϊόντων ή άλλων υπηρεσιών που έχουμε.

1. Η δυσαρέσκειά τους και/ή τα όνειρά τους 

(Τον αρχικό λόγο που κάνετε αυτή τη συζήτηση μαζί τους!)

Ξεκίνα με ερωτήσεις όπως:

  • “Τι ήταν αυτό που σε έκανε να δεχτείς να βρεθούμε σήμερα;”
  • “Τι θα ήθελες να πετύχεις σχετικά με το ____ (αυτό που κάνει το προϊόν ή η ευκαιρία σου);”

Μπορείς να εμβαθύνεις στις απαντήσεις του, με ερωτήσεις ή παροτρύνσεις όπως: 

  • “Πες μου περισσότερα”
  • “Όταν λες ότι θέλεις αυτό… πώς το εννοείς;”
  • “Γιατί είναι σημαντικό αυτό για εσένα;”

2. Η εταιρεία σου

Μίλα για την εταιρεία:

Ποια είναι, πόσα χρόνια λειτουργεί, σε πόσες χώρες και γιατί είναι σημαντικό αυτό. Γιατί επέλεξες να συνεργαστείς εσύ με τη συγκεκριμένη εταιρεία και τι είναι αυτό που την κάνει αξιόπιστη.

3. Τα προϊόντα

Μετά θα εξηγήσεις ποια είναι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που εμπορεύεσαι.

Βλέπω πολύ συχνά σε ανθρώπους που ασχολούνται με το δικτυακό μάρκετινγκ, είναι να αφιερώνουν υπερβολικά πολύ χρόνο στα προϊόντα.

Όταν μιλάμε για παρουσίαση της επιχειρηματικής ευκαιρίας, χρειάζεται να θυμάσαι ότι θα πρέπει να παρουσιάσεις τα προϊόντα ως κομμάτι της επιχειρηματικής ευκαιρίας και όχι ως προϊόντα.

Δηλαδή, να εξηγήσεις ΓΙΑΤΙ τα προϊόντα δίνουν ευκαιρία για κάποιον να κερδίσει χρήματα σήμερα.

  • Γιατί υπάρχει ανάγκη στην αγορά;
  • Πώς ξέρω ότι είναι αποτελεσματικά;
  • Υπάρχουν αποτελέσματα ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν;

Μπορείς να μιλήσεις για πιθανά δικά σου αποτελέσματα.

4. Εξήγησε το δικτυακό μάρκετινγκ και το πώς κάποιος κερδίζει χρήματα

Δώσε ένα πολύ σύντομο παράδειγμα για το πώς δουλεύει το δικτυακό μάρκετινγκ. Εξήγησε πώς κερδίζουν χρήματα με το πρόγραμμά σου τα άτομα που συμμετέχουν.

Δεν χρειάζεται να αναφέρεις επίπεδα και συγκεκριμένες ονομασίες, ούτε αναλυτικά ποσοστά.

Δες τα εξής άρθρα:

5. Υποστήριξη

Ποια υποστήριξη παρέχεις εσύ και η εταιρία σου;

  • Προσωπική υποστήριξη από εσένα
  • Υπάρχει διαφημιστικό υλικό και έντυπα που έχετε
  • Τύποι εκπαίδευσης
  • Ιστοσελίδες, online παρουσιάσεις/εκπαιδεύσεις
  • Υποστήριξη από τους αναδόχους

6. Επιλογές εκκίνησης

  • Πώς κάποιος ξεκινάει συνεργασία μαζί σας;
  • Ποια είναι τα πακέτα που έχετε (αν έχετε διαφορετικά πακέτα);
  • Ποια είναι τα διαδικαστικά;

Αν κάνεις την παρουσίαση της εταιρείας τηλεφωνικά…

Χρησιμοποίησε τα ίδια συστατικά που ανάφερα, αλλά σκέψου πιο σύντομες εξηγήσεις και παραδείγματα για να γίνεις κατανοητός.

Βεβαιώσου ότι δε θα συμπεριλάβεις τους λεγόμενους “εσωτερικούς όρους”, λέξεις που χρησιμοποιεί η εταιρία σου που είναι πρωτόγνωρες ή άγνωστες στο ευρύ κοινό, ατάκες από πηγές τρίτων, ονόματα ανθρώπων στα γραφεία της εταιρία σου, τίτλους, πολλά στοιχεία, νούμερα και στατιστικές, κλπ. 

Οι πληροφορίες αυτές έχουν μεγαλύτερη αξία αν κάνεις την παρουσίασή σου από κοντά. 

Φτιάξε τη δική σου παρουσίαση

Αν η εταιρία σου δεν έχει μία συγκεκριμένη παρουσίαση που μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε μία παρουσίαση ένας προς έναν, κάνε το εξής.

Χρησιμοποίησε κάποια από τα έντυπα υλικά της εταιρίας σου, άρθρα από εφημερίδες ή από έγκυρες πηγές στο ίντερνετ για απολύσεις, αγγελίες που δείχνουν πιο είναι το κόστος εκκίνησης επιχειρήσεων, πληροφορίες που δίνουν μεγαλύτερη αξιοπιστία στην εταιρία σου ή στον κλάδο σου και στα προϊόντα σου και άλλα θέματα για να περάσεις αυτό που θέλετε.

Συγκέντρωσέ τα όλα αυτά χρησιμοποιώντας ένα απλό ντοσιέ παρουσίασης ή ανέβασέ τα σε ένα αρχείο power point ή pdf. Να θυμάσαι ότι δε θα διαβάζεις από παρουσίαση που έχεις φτιάξει, αλλά θα το χρησιμοποιείς για να ακολουθείς τα σωστά βήματα. 

Επίσης θα δώσεις στους υποψηφίους σου κάτι να δουν πέρα από εσένα, κάτι που θα κάνει την ευκαιρία σου να φαίνεται πιο αληθινή. Θα σου δώσει επίσης ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα με τους υποψηφίους που είναι οπτικοί τύποι.

Και μόλις σχεδιάσεις τη σύντομη παρουσίασή σου, κάν’ την σε έναν 12χρονο. Αν υπάρχει κάποιο σημείο που δεν καταλαβαίνει, προσάρμοσέ το ανάλογα!


Εσένα σου αρέσει περισσότερο να κάνεις παρουσιάσεις από κοντά ή online; Άφησε ένα σχόλιο.

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ1: Αν θέλεις να μάθεις αναλυτικότερα τα συστατικά για κάθε παρουσίαση εταιρείας, αλλά και να εκσυγχρονίσεις τη δουλειά σου, μπες στο FuturePro.gr και δες το 40λεπτο δωρεάν βίντεο.

ΥΓ2: Αν θέλεις να δεις τη δική μου παρουσίαση για την εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι, μπες εδώ.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *