Λες πάρα πολλά; Όσο περισσότερο λες, τόσο περισσότερα θα πρέπει να πεις. Ίσως αποβεί δυσάρεστο όσο περισσότερο μιλάς για εσένα, την εταιρία και το προϊόν.
Βλέπω πολλούς ανθρώπους να πέφτουν στην παγίδα του να λένε πάρα πολλά – ειδικά με τις πωλήσεις προϊόντων. Αυτό μπορεί να γίνει μια δυσάρεστη κατάσταση όσο περισσότερο μιλάς για εσένα, την εταιρία σου ή το προϊόν σου. Έτσι αυτό που κάνεις πραγματικά είναι να απομακρύνεσαι από αυτό για το οποίο θα πρέπει να μιλάς, το οποίο είναι αυτό που θέλει να επιτύχει ο υποψήφιός σου. Όταν μιλάς με έναν υποψήφιο, όταν αρχίσεις να μιλάς για κάτι το οποίο απέχει από αυτό που θέλει, τότε αποκτάς μπελάδες.
Ας πούμε ότι μιλάς σε έναν υποψήφιο για δουλειά, και σου λέει κάτι τέτοιο, «Πες μου για αυτό.» Θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις αυτή την ερώτηση σαν το άνοιγμά σου για να πεις, «θα σου στείλω κάποιες πρόσθετες πληροφορίες.» Σκέψου το σαν προώθηση προς μία συνάντηση μαζί του, πρόσκληση του σε μια τηλεσύσκεψη ή βάζοντάς τον να δει ένα βίντεο.
Παρουσίαση από το τηλέφωνο
Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να παρουσιάσουν την επιχείρησή τους στο δικτυακό μάρκετινγκ από το τηλέφωνο. Προσωπικά, νιώθω ότι αυτό είναι δύσκολο για έναν κύριο λόγο: το επίπεδο αξιοπιστίας σου είναι άγνωστο στον υποψήφιό σου. Ένα άτομο στο τηλέφωνο που κάνει ανεύρεση υποψηφίων δεν έχει και πολλή αξιοπιστία. Οπότε αντ’ αυτού, χρησιμοποίησε ένα βίντεο ή ένα βιβλίο με την υψηλή αξιοπιστία που θα σου δώσει επιπλέον αξιοπιστία. Διαφορετικά, έχεις αρνητική αξιοπιστία.
Θα λες πάντα το σωστό ποσό εάν ενδιαφέρεσαι και εάν έχεις ακούσει πραγματικά τον υποψήφιό σου. Η τεράστια παγίδα για κάποιον που το κάνει λάθος είναι να μιλήσει συνεχώς. Όπου ένα πολύ αποτελεσματικό άτομο θα ακούσει και θα ακούσει και θα ακούσει έως ότου καταλαβαίνει πλήρως τι θα έλυνε τέλεια το πρόβλημα του υποψηφίου του και τότε μόνο θα επικοινωνούσε αυτό. Μια σίγουρη ένδειξη ότι είτε μιλάς πάρα πολύ είτε δεν λες αρκετά είναι εάν ο υποψήφιός σου δεν έχει οποιοδήποτε ενδιαφέρον.
Μη λες πάρα πολλά, κάνε ερωτήσεις
Εάν αισθάνεσαι ότι πέφτεις στην παγίδα, κάνε τις ερωτήσεις και επίστρεψε στο να ενδιαφέρεσαι. Βασικά, αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να πεις πολύ λίγα. Άρχισε χρησιμοποιώντας τη Φόρμουλα Πρόσκλησης ακριβώς. Μετά, άκουσε ζωντανά τηλεφωνήματα από τον ανάδοχό σου, ώστε να ακούσεις πώς είναι τα αποτελεσματικά τηλεφωνήματα.
Εάν σου τύχει εκείνο το σπάνιο άτομο στο τηλέφωνο που είναι πολύ πεπειραμένο, κάνε του ερωτήσεις όπως, «τι έχεις δοκιμάσει που είχε αποτέλεσμα; Τι έχεις δοκιμάσει που δεν είχε αποτέλεσμα;» Με αυτό τον τρόπο δε λες πάρα πολλά και δε μιλάς τόσο εσύ, όσο κάνεις ερωτήσεις.
Θυμήσου, μερικές φορές το λιγότερο είναι περισσότερο, ιδιαίτερα όταν μιλάς πολύ νωρίς στη συζήτηση για την εταιρία σου. Κράτησέ το εστιασμένο, μείνε ενδιαφερόμενος για τον υποψήφιό σου, και είσαι στον δρόμο για την επιτυχία.
Θα τα πούμε στην κορυφή.