Όλα μετράνε. Σε αυτή τη δουλειά, ό,τι κάνεις μετράει, ακόμα κι αν εσύ πιστεύεις ότι ήταν μια χαμένη προσπάθεια. Συνέχισε να προχωράς!
Κάθε επαφή, κάθε πρόσκληση, κάθε παρουσίαση, κάθε επακολούθηση, κάθε νέα γνωριμία, κάθε μήνυμα, κάθε τηλεφώνημα, κάθε κάρτα που θα δώσεις, κάθε φυλλάδιο που θα μοιράσεις, κάθε βιβλίο που θα διαβάσεις, κάθε βίντεο που θα δεις, κάθε σεμινάριο που θα παρακολουθήσεις, κάθε άτομο που θα συναντήσεις μετράει.
Όλα μετράνε.
Αν νομίζεις ότι κάποια προσπάθεια που έβαλες, πήγε χαμένη, θέλω να σου πω ότι δεν πήγε.
Αν μία εβδομάδα ή ένα μήνα, έκανες επαφές, τηλεφωνήματα, έκανες δουλειά και δεν σου βγήκε το αποτέλεσμα που υπολόγιζες, θέλω να ξέρεις ότι δεν πήγαν χαμένα όλα αυτά.
Ό,τι κάνεις, μετράει. Απλά συνέχισε να κάνεις. Συνέχισε να προχωράς, να δουλεύεις, να αναπτύσσεσαι, να βελτιώνεσαι.
Κάθε τι που κάνεις για αυτή τη δουλειά, συσσωρεύεται και ενώ στην αρχή μπορεί να φαίνεται ότι ήταν μάταιο, αν επιμείνεις και δεν παραιτηθείς, θα έρθει η στιγμή που θα δεις ότι όλα αυτά που έκανες, είχαν σημασία. Μετρούσαν.
Είχα ακούσει το καλοκαίρι του 2002, σε ένα σεμινάριο δικτυακού μάρκετινγκ, από έναν πολύ πετυχημένο δικτυωτή ότι:
“Στις παραδοσιακές δουλειές, ισχύει ότι… δουλεύεις – πληρώνεσαι· δουλεύεις – πληρώνεσαι· δουλεύεις – πληρώνεσαι.
Στο δικτυακό μάρκετινγκ, ισχύει ότι: δουλεύεις, δουλεύεις, δουλεύεις, δουλεύεις, δουλεύεις και μετά πληρώνεσαι, πληρώνεσαι, πληρώνεσαι, πληρώνεσαι…”
Αν τα παρατήσεις πριν αρχίσεις να πληρώνεσαι, τότε μπορεί να έχεις την αίσθηση, πως όλα αυτά που κάνεις δεν μετράνε. Αν όμως φτάσεις στο σημείο που πληρώνεσαι, πληρώνεσαι, πληρώνεσαι… τότε θα δεις ότι θα πληρώνεσαι για δουλειά που δεν κάνεις. Θα πληρώνεσαι για δουλειά που έκανες όλους τους προηγούμενους μήνες και όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Το κλειδί είναι να επιμείνεις. Να συνεχίσεις. Ακόμα και όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα. Γιατί θα γίνουν δύσκολα. Αν συνεχίσεις, τότε θα έχεις κάνει το κάθε τι, να μετράει.
Συνέχισε και… θα τα πούμε στην κορυφή,
ΥΓ: Αν θέλεις να σε βοηθήσω να πας την επιχείρησή σου στο δικτυακό μάρκετινγκ στο επόμενο επίπεδο, ζήτα να κάνουμε μία ΔΩΡΕΑΝ επιχειρηματική ανάλυση.